Midnattsol Skrevet 25. juli 2002 #1 Del Skrevet 25. juli 2002 Her har du litt å holde på med: hehe http://spray.nettavisen.no/quiz/testorama_list.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #2 Del Skrevet 25. juli 2002 Ok, nå har jeg funnet ut at jeg ligner mest på Dolly i Andeby.... At jeg er en VW Beetle: Du er en kul type; Antakelig jobber du innen media, IT eller reklame. Eller kanskje du er prinsesse...? Sjansen er i alle fall stor for at du er jente eller homofil. Jeg visste derimot ikke at Bård Tufte Johansen var min drømmemann, så det var jo en stor åpenbaring.... Trodde heller ikke at jeg var en engel, men jeg er jo med i de lystige engler, så det stemmer nok.... Jeg er også en Petter Sprett type, og det var da som pokker siden Tigergutt er mitt store forbilde.... Kommer også ut som Kenny McCormic.... :-? Jeg klarer med utsøkt presisjon å balansere mellom galskapen og fornuften.Er en gul person, en saftig tomat, og er verdt 5 kameler... (ikke mer???) Kjeder meg??? Næææ.... hvordan kan du tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2002 Hehehe, så bra Jeg er også verd 5 kameler....kameler er kostbare, får si det sånn. Ta partnertesten da, og send den til typen Gjorde jeg...funka fint 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2002 #4 Del Skrevet 25. juli 2002 Ok, var kanskje ikke så ille likevel, da... Ellers så var jeg fornøyd med saftig tomat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2002 Må si meg fornøyd med at jeg er en brownie: Du rocker! Du er antakelig en både snill og god person, som alikevel er utrolig morsom! Kanskje du smaker godt også? Også er jeg grønn, en søt bjørn og utvanna nordlænding..hmm... jeg som skal flytte sørover snart..jaja...kanskje det stemmer litt da.. My God, har jeg virkelig såå lite å gjøre.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 26. juli 2002 #6 Del Skrevet 26. juli 2002 Kommer ut som Ally McBeal, Langbein og Harry Potter. Dessuten er jeg Harry Potter ekspert. Men iiiiiik! Drømmemannen min er Odd Nerdrum . Øhhhhh....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå