Gå til innhold

Eneste i blokka uten stjerne i vinduet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det dumt ut når alle, utenom én leilighet, har julestjerner i vinduene? Hva hadde dere tenkt? At den personen ødela litt for inntrykket sett utenfra?

Anonymkode: 0030b...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikkje tenkt noe spesielt, hadde nok ikkje lagt merke til det ein gang.

• Liker 10
Skrevet

Hadde ikke lagt merke til det en gang.

Anonymkode: db8d4...1f4

• Liker 4
Skrevet

Nei, hadde ikke tenkt over det. Man må ikke ha stjerne i vinduet. 

Anonymkode: f550e...bc1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som selv ikke har stjerne i vinduet, så hadde nok ikke lagt merke til det engang. 

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke en kalori. Noen har masse lys, andre ingenting. Folk velger selv og passer sine egne saker. 

Vi har ikke stjerne, men krans og unik stake ingen har maken til.

Anonymkode: 2611b...689

• Liker 3
Skrevet

Takk skal dere ha.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var i butikken og kjøpte meg ei julestjerne.
Den var ikke helt slik jeg hadde sett den for meg, men det gikk litt fort på black friday.
Da jeg skulle henge den opp i vinduet, var det ingenting å henge den opp med, men det var et hull i bunnen.
Jeg knytta en hyssing og styrte og balte, men når jeg skulle henge julestjerna opp, så datt jo både jord og julestjerna i hue på meg. Men potta henger igjen da. Fin den også.

Anonymkode: faa46...948

• Liker 30
Skrevet

Da tenker jeg ingenting :P hos oss er det slett ikke alle som har stake eller stjerne oppe, men så er det ikke alle som har et aktivt forhold til jul heller da. Derimot er det noen som har utejulelysene på året rundt, de stusser jeg litt over :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg har heller ikke stjerne etter at jeg fant ut jeg ville slutte å støtte opp under julesymboler som er uforenlig med å være ateist. Hva andre gjør bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: e190d...acb

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i butikken og kjøpte meg ei julestjerne.
Den var ikke helt slik jeg hadde sett den for meg, men det gikk litt fort på black friday.
Da jeg skulle henge den opp i vinduet, var det ingenting å henge den opp med, men det var et hull i bunnen.
Jeg knytta en hyssing og styrte og balte, men når jeg skulle henge julestjerna opp, så datt jo både jord og julestjerna i hue på meg. Men potta henger igjen da. Fin den også.

Anonymkode: faa46...948

:icon_lol:

Jaja, godt jeg bare skrev "stjerne" i overskriften! :-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det ser tåpelig ut når folk har julestjerne i alle vinduer. 

Anonymkode: 1425c...5fa

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det dumt ut når alle, utenom én leilighet, har julestjerner i vinduene? Hva hadde dere tenkt? At den personen ødela litt for inntrykket sett utenfra?

Dumt og dumt. Det ser ihvertfall trist ut. Jeg ville som en god nabo diskret forhørt meg om alt var ok med deg. Det minste en kunne sette preg på julen er å henge opp en liten julestjerne i vinduet. Så du ødelegger litt. Istedet for å be deg om å anskaffe deg en ville jeg tilbudt deg å låne en ekstra julestjerne jeg har til overs. 

Anonymkode: 57f0b...c70

• Liker 4
Skrevet

Hadde nok ikke sett det. Og om jeg hadde så hadde jeg nok tenkt det var rart at ikke det var fler enn en som ikke hadde stjerne. Tenkt at de ikke feirer jul. At de ikke er opptatt av å pynte jul. At de er sjelden hjemme. At det er en singel mann litt oppi årene som aldri har ordna til jul før (skilt). 

Anonymkode: b80de...867

• Liker 1
Skrevet

Vi pynter for å ha det hyggelig inne, uten å hensynta hvordan pynten ser ut utenfra. 

• Liker 3
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Må alle feire jul? Ødelegger det for andre om noen ikke gjør det?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser det dumt ut når alle, utenom én leilighet, har julestjerner i vinduene? 

Det ser dummere ut å stå utenfor blokka og vurdere hvilke vinduer som hører til hvilken leilighet, og om noen leilighet mangler stjerne. 

Anonymkode: 764e4...e4a

• Liker 6
Skrevet

Helt i orden at noen ikke har stjerne i vinduet sitt. 

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Virker nesten som hver leilighet bare har ett vindu.

Skrevet

Her jeg bor er det bare 3 leiligheter. Alle leilighetene ligger i øverste etasje. Den ene er gjennomgående og har balkong på 2 sider. Den andre er ikke gjennomgående og har dermed ikke vinduer ut mot gata, bare mot bakgården. De har den største balkongen. Og den tredje, den som jeg eier, har bare balkong mot bakgården, men er den største. Den er gjennomgående.

Naboen med 2 balkonger har lysslynge på rekkverket på balkongen mot gaten. Jeg har ikke adventstjerne. Den siste naboen min (de med leiligheten som ikke er gjennomgående), de aner jeg ikke hva har fordi jeg ikke har innsyn til pynten deres :fnise:

Inne har begge naboer diskrete adventkrans på vegg/dør. 

Anonymkode: 5b346...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...