Gå til innhold

Har dere sex før dere sletter tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere har sex med en dere dater før dere sletter Tinder? Kjenner jeg er en av dem som helt ubevisst blir ganske betatt etter sex og liker derfor å vente litt fordi jeg får en dårlig følelse når jeg vet han fortsatt bruker Tinder. Er jo naturlig at begge parter ikke er sikre på hva de vil de første datene, så jeg klager ikke på at han fortsatt har den. Har jo samme selv! Kjipt å slette etter to dater, for så å finne ut at det ikke funker mellom dere. Men ja - jeg er spent på hva dere gjør?

Anonymkode: 2a403...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke planer om å slette dating-apper før jeg oppfatter at jeg er seriøs med en person og at han er seriøs med meg,- og det kan ta en stund. 

Anonymkode: 798a5...eb6

Skrevet

Men så er det jo forskjell på å slette appen, og logge seg ut mens man blir kjent.. 

Anonymkode: c1200...c7b

Skrevet

Satt meg selv som inaktiv etter at jeg møtte han jeg er sammen med nå (gjorde det dagen etter første daten vår) og slettet (den inaktive) profilen min etter at vi hadde hatt samtalen om at vi var eksklusive. Nå skal det sies at vi møttes ikke gjennom tinder så han vet ikke at jeg satt meg som inaktiv etter 1 date med han. 

Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men så er det jo forskjell på å slette appen, og logge seg ut mens man blir kjent.. 

Anonymkode: c1200...c7b

Joda, det er en forskjell der. Jeg er nok heller der at jeg ikke er så opptatt av appen (selv om jeg er pålogget/har den) hvis jeg holder på med noen. Får ofte tunnelsyn og glemmer at det finnes andre menn der ute. 

Samtidig så ser jeg ikke problemet hvis jeg hadde brukt den, i hvert fall ikke i en innledende fase, og ei heller hvis han jeg dater bruker den (så lenge han ikke bruker den foran trynet på meg, hehe). 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er en forskjell der. Jeg er nok heller der at jeg ikke er så opptatt av appen (selv om jeg er pålogget/har den) hvis jeg holder på med noen. Får ofte tunnelsyn og glemmer at det finnes andre menn der ute. 

Ts. Helt samme her, jeg beholder ofte appen, men får også tunnelsyn og har egentlig ingen interesse av å se andre. Har bare brent meg tidligere. Men hvorvidt det blir et forhold eller ikke, har sikkert lite å si med om man så vidt sveiper litt mellom de første datene. Men veldig enig med deg! Har faktisk ikke tenkt på at jeg kan sette meg som inaktiv

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Helt samme her, jeg beholder ofte appen, men får også tunnelsyn og har egentlig ingen interesse av å se andre. Har bare brent meg tidligere. Men hvorvidt det blir et forhold eller ikke, har sikkert lite å si med om man så vidt sveiper litt mellom de første datene. Men veldig enig med deg! Har faktisk ikke tenkt på at jeg kan sette meg som inaktiv

Ikke sant! Tror heller ikke det har så stor betydning. Selv om han jeg dater sveiper på dating-apper eller chatter med andre jenter, så spiller det ingen rolle så lenge han er genuint interessert i å bli kjent med meg (eller hvis jeg gjør det). Man må bare stole på den andre part, rett og slett. Man kan jo heller ikke ha noe garanti for hva en eventuell kjæreste driver med.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du bare slår av "Vis meg på Tinder", samtidig som du beholder profilen.

Anonymkode: 503cd...206

Skrevet

Slettet appen (uten å slette profilen) etter andre date med samboeren min. Han slettet den ikke før vi hadde definert oss, men satt seg på inaktiv litt før det. Slettet profilen en stund etter vi ble sammen da jeg ikke så vitsen med å laste det ned igjen for å slette den (slettet den faktisk ikke før noen hacket den og en kompis av han fikk meg opp, litt diskusjoner hjemme da kan man si). 

Og vi hadde sex på første date, så begge var fortsatt aktive etter vi hadde hatt sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...