Gå til innhold

Sex hver dag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er vel ikke så spesielt for dem som er i ferskere forhold, men nå har jeg vært gift med min kjære i snart 25 år, og det har blitt lenger og lenger mellom hver gang vi "kommer på" å ha sex. 

Nå har jeg kommet på at vi skal ha sex hver dag ut året;) Må vel bli litt mer action!

Anonymkode: 14497...27c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Lettmelk2017 skrev:

OK. 

Ikkje imponert?

Skrevet
2 minutter siden, Fjaselina skrev:

Ikkje imponert?

Det var vel mer for å bekrefte innlegget. Var i grunnen alt jeg fikk ut av det. 

• Liker 2
Skrevet

Tipper dere holder frem til andre søndag i advent.

Anonymkode: e3ae3...e71

Skrevet

Lykke til. Blir sikkert bra :duskedame: Ikke hør på Negative Nancy over her :P 

Anonymkode: c9633...480

• Liker 2
Skrevet

Kvinner er ikke skapt for å ha sex hver dag for vi blir så sår i musa. Men er skapt for å pule rundt for å spre sine gener. Hun er skapt for å bli gravid. Det sier seg selv at en kvinne ikke tåler å ha sex like ofte som en mann og det vil gjøre vondt i vagina når vi har det for ofte. :( 

Hadde sex hver dag i 1 uke og fikk krafig infeksjon og måtte til legen for smerten var uutholdelig. 

Anonymkode: f7cf8...301

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er ikke skapt for å ha sex hver dag for vi blir så sår i musa. Men er skapt for å pule rundt for å spre sine gener. Hun er skapt for å bli gravid. Det sier seg selv at en kvinne ikke tåler å ha sex like ofte som en mann og det vil gjøre vondt i vagina når vi har det for ofte. :( 

Hadde sex hver dag i 1 uke og fikk krafig infeksjon og måtte til legen for smerten var uutholdelig. 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 sorry altså men det er noe av det latterligste jeg har hørt!! Vi har vert sammen i 5 år og det lengste det går mellom vi har sex er altså Max to dager i tillegg er jeg gravid i 5 måned! 

Anonymkode: 1035b...5ca

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har hørt

Anonymkode: b35f7...4b1

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel ikke så spesielt for dem som er i ferskere forhold, men nå har jeg vært gift med min kjære i snart 25 år, og det har blitt lenger og lenger mellom hver gang vi "kommer på" å ha sex. 

Nå har jeg kommet på at vi skal ha sex hver dag ut året;) Må vel bli litt mer action!

Anonymkode: 14497...27c

Så DU har kommet fram til det. Hva med henne? Er hun enig i dette?

Anonymkode: b5300...d77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...