Gå til innhold

Hvor lang tid gir dere dater i meldinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hørt fra daten denne uken, og alt var fint sist vi tekstet. Skal jeg bare glemme han? Hvor mange dager gir dere en date å svare før dere går videre og glemmer dem?

Veldig kjipt å ikke høre noe derfra.

Anonymkode: 97389...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sendt daten en mld da?

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på. Om jeg  har sendt en melding med et spørsmål eller noe, og ikke hører noe på en uke så tror jeg jeg ville funnet en ny. Om det var han som sendte melding sist, sender jeg så klart en melding selv.

Anonymkode: 44df2...d91

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev en melding med spørsmål. 

Kan jeg bare anse dette som tapt da?

Huff.

Skrevet

En uke er i alle fall for lenge. Hadde aldri giddet noe så kjedelig..

Anonymkode: 34a67...d66

• Liker 1
Skrevet

Da er det bare å gå videre. Er man keen, så holder man kontakten.

Anonymkode: 72acf...74c

• Liker 1
Skrevet

5 dager hvis jeg skriver med spørsmål. Da legger jeg det på hylla. Hvis det er en gjenganger at det tar 1 dag ventetid for et spørsmål der personen har vært aktiv etter jeg skrev gidder jeg heller ikke mer. Tenker at det da enten er personer som driver spill eller som ikke er interessert.

Anonymkode: 7d99a...79f

• Liker 2
Skrevet

Når jeg begynner å date noen vil jeg optimalt høre fra dem enten hver dag eller annen hver dag. Selvfølgelig går det fint om man er opptatt, men hvis man ikke snakkes på flere dager føler jeg det ikke er så mye interesse for hva den andre driver med. 

Når han slutter å svare ville jeg bare lagt det dødt hvis vi kun hadde møttes 2-3 ganger. Hadde vi møttes mer hadde jeg spurt rett ut om noe var galt. Men nå er jeg ganske tydelig når jeg dater om jeg f. eks er interessert og vil treffe vedkommende igjen, og da ser jeg fort om interessen er gjensidig. Og da slipper jeg å tolke meldinger og styre med det.

Anonymkode: 1861c...2b2

Skrevet

Hvis du har sendt melding med spørsmål så er det rart at det skal ta så lang tid. Men det kan jo alltids være en forklaring på det. Jeg ville egentlig bare sendt en ny melding, jeg. Da slipper du å gå rundt å være usikker. Svarer han ikke på den, så kan du gå videre. 

Skrevet

Uff, jeg synes sånne situasjoner er så håpløse og kjipe. Vært der mange ganger selv og i majoriteten av tilfellene har det med at den andre egentlig ikke er like gira som det du er (selvom du føler at alt er fint mellom dere). Det er selvfølgelig mulig at noe har skjedd, han har glemt etc. Men en fyr som faktisk liker deg ganske godt prioriterer å svare deg/gjør det han kan for å huske på å svare deg, med mindre han spiller et spill. Om du ikke har hørt noe nå innen en uke så får du ta et valg, purr på meldingen eller drit i han. 

• Liker 2
Skrevet

Husk at noen meldinger ikke kommer fram, eller kan komme fram etter lang tid, det kan være noe teknisk galt.

Anonymkode: abf41...58a

Skrevet

Meldingen er oppført som levert. Jeg forsøkte å skrive en melding men føler det blir feil. Dessuten er det lørdag kveld og han er sikkert ute på noe. 

Skrevet

Fra vi har møttes første gang, forventer jeg kontakt hver dag.

Anonymkode: 99c5b...c8f

Skrevet

Du sendte en melding for en uke siden som du fortsatt ikke har fått svar på? Da hadde jeg slettet nummeret og gått videre. 

Skrevet

Hadde sendt en ny melding jeg. Kan hende han åpnet den på et tidspunkt det ikke passet å skrive og har helt glemt det. Selvsagt rart han ikke har merket at han har en melding han ikke har svart på på en uke, men det kan være en forklaring. Bedre enn å lure iallefall. 

Hender faktisk jeg glemmer å svare familie, venner og kjæresten selv når jeg er på jobb og sånt.

Gjest RealWildOne
Skrevet

Hvorfor ikke være mer aktiv overfor hverandre?

Selv gir jeg mye av meg selv til noen jeg er interessert i, mer jo mer interessert jeg blir, forventer jo da respons i retur og uteblir den så føles det i alle fall ikke riktig for min del.

En melding i uken greie er ikke noe for meg i alle fall, dere burde i mine øyne kommunisert mer...

Skrevet

Jeg tenker at dersom noen virkelig er interesserte, så kan vedkommende ærlig talt ta seg tid til å sende en sms. Det trenger ikke å ta mer enn 2 minutter. Kan gjøres mens man sitter på do, spiser, ser på TV. Forstår ikke helt folk som er såpass opptatt at de ikke kan gi et lite pip fra seg en eller annen gang ila 1 uke. Men det er bare mine tanker, mulig jeg er litt "streng". Hadde lagt daten på hylla :-)

Skrevet

Hei. Jeg har ikke hørt noe mer hittil og nå regner jeg vel egentlig med at han må ha gått videre eller noe sånt. Vi teksta hyppig over flere uker, la planer også. Ser også at han har vært aktiv på facebook og andre medier. Føler vel at jeg har gitt mest her. Jeg er litt delt, men kjenner på at jeg ikke orker dette. Skal jeg avslutte med en melding? Ghosting er liksom ikke meg syns jeg.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har ikke hørt noe mer hittil og nå regner jeg vel egentlig med at han må ha gått videre eller noe sånt. Vi teksta hyppig over flere uker, la planer også. Ser også at han har vært aktiv på facebook og andre medier. Føler vel at jeg har gitt mest her. Jeg er litt delt, men kjenner på at jeg ikke orker dette. Skal jeg avslutte med en melding? Ghosting er liksom ikke meg syns jeg.

Om du sendte forrige melding så er det ikke du som ghoster :) 

Anonymkode: 44df2...d91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...