Enilorac Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Sitter med eksamen så alle dager er ikke like spennende for hunden min. Hun er veldig tilpassningsdyktig, og er helt rolig uansett. Det ligger mer i min samvittighet at jeg vil at hun skal få nok ut av dagene. De dagene hun har fått litt mindre tur og ender opp med å sitte å se på meg når jeg driver med eksamen så får hun enten et bein eller så legger jeg godbiter i et håndkle, det kan hun holde på med en stund. + at hun har hundespill, men er for smart for det nå haha. Kom gjerne med innspill til hva hunden kan gjøre alene uten at jeg må delta, men som hun blir sliten av
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Aktiviseringsleker? Ta en titt i NKK sin nettbutikk for eksempel. Anonymkode: 2d401...cf1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Jeg gjemte godbiter overalt en periode han fikk litt mindre oppmerksomhet. Når alle var funnet var han helt utkjørt i hodet i timesvis. Anonymkode: 21f4e...84e
Gjest økonomifrue Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Jeg stemmer for alle forslagene som er nevnt over. Men i tillegg til det hunden kan gjøre alene, så vil jeg slå et slag for å bruke 10-15 minutter med hunden en gang eller to ila dagen, da får du også et avbrekk. Da kan du trene kontakt, sitt og bli, dekk og bli, forskjellige triks (som hunden kan, eller nye som den kan lære)! Fuglehunden vår på 1,5 år har akkurat hatt 5 uker med minimal aktivitet pga en skade. Vi har trent masse hjernetrim som ikke har belastet skaden, men hunden har vært strålende fornøyd og ikke rastløs, så dette kan anbefales!
Enilorac Skrevet 4. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2016 21 timer siden, økonomifrue skrev: Jeg stemmer for alle forslagene som er nevnt over. Men i tillegg til det hunden kan gjøre alene, så vil jeg slå et slag for å bruke 10-15 minutter med hunden en gang eller to ila dagen, da får du også et avbrekk. Da kan du trene kontakt, sitt og bli, dekk og bli, forskjellige triks (som hunden kan, eller nye som den kan lære)! Fuglehunden vår på 1,5 år har akkurat hatt 5 uker med minimal aktivitet pga en skade. Vi har trent masse hjernetrim som ikke har belastet skaden, men hunden har vært strålende fornøyd og ikke rastløs, så dette kan anbefales! Det er ikke sånn at jeg gir hunden null oppmerksomhet og sitter med eksamen uten 10 minutters pauser haha Vi går 2-3 turer uansett og gjør litt triks. Tenkte mer på om noen hadde noe mer kreativt eller nye forslag fordi triks og gjemme godbiter vet jeg om fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå