AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Hvorfor kan ikke arbeidsgiver bare godta et nei? Jeg er ikke interessert i å bruke fritiden på å treffe fulle mennesker jeg allerede tilbringer 40 timer i uken sammen med. Jeg kommer selvsagt ikke til å dra, men er det ikke på tide å slutte med dette tøvet? Anonymkode: 0ea6f...838 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Så glad jeg er for at grinebitere som deg ikke jobber på min arbeidsplass, her er alle med og har det kjempegøy! Partypoopers som deg er jo ikke akkurat en fest å tilbringe hevrdagen med heller. Anonymkode: a53ed...a1c 19
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Fordi du ikke liker julebord skal ingen andre glede seg over det heller? Jeg har aldri fått deltatt på noe skikkelig julebord - kun en liten middag i en mindre bedrift. Nå som jeg er ferdigutdannet og i en ordentlig jobb gleder jeg meg veldig til en fest der jeg kanskje blir litt mer kjent på folk og kan ha det moro sammen på en annen måte. At grinebiterne blir hjemme, er som nevnt over, bare fint. Anonymkode: b0e7c...31b 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glad jeg er for at grinebitere som deg ikke jobber på min arbeidsplass, her er alle med og har det kjempegøy! Partypoopers som deg er jo ikke akkurat en fest å tilbringe hevrdagen med heller. Anonymkode: a53ed...a1c Stakkars ansatte på din arbeidsplass. Er det ikke nok å tilbringe 40 timer i uka sammen? Anonymkode: 0ea6f...838 1