AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Hvorfor kan ikke arbeidsgiver bare godta et nei? Jeg er ikke interessert i å bruke fritiden på å treffe fulle mennesker jeg allerede tilbringer 40 timer i uken sammen med. Jeg kommer selvsagt ikke til å dra, men er det ikke på tide å slutte med dette tøvet? Anonymkode: 0ea6f...838 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Så glad jeg er for at grinebitere som deg ikke jobber på min arbeidsplass, her er alle med og har det kjempegøy! Partypoopers som deg er jo ikke akkurat en fest å tilbringe hevrdagen med heller. Anonymkode: a53ed...a1c 19
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Fordi du ikke liker julebord skal ingen andre glede seg over det heller? Jeg har aldri fått deltatt på noe skikkelig julebord - kun en liten middag i en mindre bedrift. Nå som jeg er ferdigutdannet og i en ordentlig jobb gleder jeg meg veldig til en fest der jeg kanskje blir litt mer kjent på folk og kan ha det moro sammen på en annen måte. At grinebiterne blir hjemme, er som nevnt over, bare fint. Anonymkode: b0e7c...31b 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glad jeg er for at grinebitere som deg ikke jobber på min arbeidsplass, her er alle med og har det kjempegøy! Partypoopers som deg er jo ikke akkurat en fest å tilbringe hevrdagen med heller. Anonymkode: a53ed...a1c Stakkars ansatte på din arbeidsplass. Er det ikke nok å tilbringe 40 timer i uka sammen? Anonymkode: 0ea6f...838 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi du ikke liker julebord skal ingen andre glede seg over det heller? Jeg har aldri fått deltatt på noe skikkelig julebord - kun en liten middag i en mindre bedrift. Nå som jeg er ferdigutdannet og i en ordentlig jobb gleder jeg meg veldig til en fest der jeg kanskje blir litt mer kjent på folk og kan ha det moro sammen på en annen måte. At grinebiterne blir hjemme, er som nevnt over, bare fint. Anonymkode: b0e7c...31b Hvor i all verden står det at ingen andre skal glede seg over det? Jeg vil bare at et nei skal respekteres. Anonymkode: 0ea6f...838 8
Gjest KlippKlapp Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Dette lurer jeg også på. Så på min forrige arbeidsplass at det var masse press, selv om flere ansatte sa nei både 2 og 3 ganger. Respekter fritiden til deres ansatte!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 Jeg møtte opp for høflighetens del. Spiste og pratet litt. Skal sies at jeg var eneste som drakk brus. Forlot kalaset når resten begynnte å tabbe seg ut. Anonymkode: 34ed7...8d5 5
skruf Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 Synes julebord er kjempekoselig jeg! Så koselig å møte kollegane mine på en annen arena enn jobb! Pynte meg, spise god mat, god vin, skravle i vei om alt og ingenting I år får jeg ikke deltatt pga jeg er syk, og jeg synes det er skikkelig kjipt 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #9 Skrevet 3. desember 2016 Med ditt humør bør du være glad de i det hele tatt ønsker deg der. Anonymkode: e7e4c...f3d 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #10 Skrevet 3. desember 2016 Der jeg jobbet tidligere var det skriftlig påmelding. De som ikke skrev seg på ble ikke maset på. Det er ikke alle som er ekstroverte. Anonymkode: cb207...ea1 1
Gjest Bossa Nova Skrevet 3. desember 2016 #11 Skrevet 3. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så glad jeg er for at grinebitere som deg ikke jobber på min arbeidsplass, her er alle med og har det kjempegøy! Partypoopers som deg er jo ikke akkurat en fest å tilbringe hevrdagen med heller. Anonymkode: a53ed...a1c Sånne holdninger er utrolig slitsomme. Kolleger bør prøve å være så levelige å jobbe sammen med, at det går an ha julebord sammen. Men det er ikke alle som prøver å skape et godt arbeidsmiljø akkurat. Da ser en ikke frem til å tilbringe fritiden sammen med dem.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #12 Skrevet 3. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med ditt humør bør du være glad de i det hele tatt ønsker deg der. Anonymkode: e7e4c...f3d Hva vet du egentlig om mitt humør? Så lenge jeg slipper unødvendig mas så er jeg da helt normalt blid. Anonymkode: 0ea6f...838 6
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #13 Skrevet 3. desember 2016 3 minutter siden, skruf skrev: Synes julebord er kjempekoselig jeg! Så koselig å møte kollegane mine på en annen arena enn jobb! Pynte meg, spise god mat, god vin, skravle i vei om alt og ingenting I år får jeg ikke deltatt pga jeg er syk, og jeg synes det er skikkelig kjipt For all del, dere som liker det må da gjerne være med. Det jeg reagerer på er maset og forventningen o.m at mqn skal delta, selv om man virkelig ikke vil. Anonymkode: 0ea6f...838 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #14 Skrevet 3. desember 2016 Har aldri vært på et skikkelig julebord selv, men har jo hørt om hvordan det fungerer. ihvertfall på enkelte julebord. Masse fyll, noen drikker seg fra sans og samling og gjør ting de angrer bittert på i ettertid. TS deltar ikke på julebordet og kan ihvertfall se kollegaene i øynene Mandag derpå, det er det ikke alle som kan når de treffes på jobb igjen i edru tilstand. Anonymkode: 81e27...044 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #15 Skrevet 3. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri vært på et skikkelig julebord selv, men har jo hørt om hvordan det fungerer. ihvertfall på enkelte julebord. Masse fyll, noen drikker seg fra sans og samling og gjør ting de angrer bittert på i ettertid. TS deltar ikke på julebordet og kan ihvertfall se kollegaene i øynene Mandag derpå, det er det ikke alle som kan når de treffes på jobb igjen i edru tilstand. Anonymkode: 81e27...044 Nettopp. Jeg synes de fyllefestene er skikkelig utrivelige. Vi er alltid fire-fem av ca 20 ansatte som sier nei. Anonymkode: 0ea6f...838 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #16 Skrevet 3. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i all verden står det at ingen andre skal glede seg over det? Anonymkode: 0ea6f...838 Du skriver "er det ikke på tide å slutte med dette tøvet"... Anonymkode: b0e7c...31b 5
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #17 Skrevet 3. desember 2016 Har vært på 1 julebord, aldri mer. Fulle kranglete mennesker, jobbdiskusjoner og utroskap. Anonymkode: 731a9...ec4 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #18 Skrevet 3. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver "er det ikke på tide å slutte med dette tøvet"... Anonymkode: b0e7c...31b Noe jeg umulig greier å få vridd til at ingen andre skal få gleden av delta på julebord. Anonymkode: 0ea6f...838 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #19 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har vært på 1 julebord, aldri mer. Fulle kranglete mennesker, jobbdiskusjoner og utroskap. Anonymkode: 731a9...ec4 Det skjønner jeg godt. Anonymkode: 0ea6f...838
jaro Skrevet 3. desember 2016 #20 Skrevet 3. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe jeg umulig greier å få vridd til at ingen andre skal få gleden av delta på julebord. Anonymkode: 0ea6f...838 Kjære meg, du må virkelig være en hyggelig kverulant på kontoret :-P Hva annet skulle det bety? Slutte med tøvet om å spørre deg flere ganger? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå