Elle Melle Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 Kan noen forklare meg hvordan i heite h... man kan klare å få en jevn høyremarg i Word? Man skulle jo tro at når man velger den lille knappen oppe på oppgavelinjen med jevn marg på begge sider, så blir det en jevn marg på begge sider? Jeg har laget en innholdsffortegnelse der kapitlene står på venstre side nedover. Så har jeg fylt opp linjen med punkumer og avslutter med et mellomrom og to nulltall. Jeg fyller da ut punktummene til det skjer et linjebytte, og så fjerner jeg ett. Burde ikke høyresiden av nulltallene da stå på rekke under hverandre? Nå er de skikkelig bulkete, og det er ikke så stilig akkurat... :-( Hjelp!
Dru Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 Det beste er å bruke tabulator når du bruker en skrifttype der alle bokstavene ikke tar nøyaktig like stor plass.
Elle Melle Skrevet 28. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2004 Jeg forsøkte det, men det ble en del kluss med det også så det ut til. Er du HELT sikker på at det vil funke? Selv om jeg har vekslende vanlig og fet skrift? Maskinen min skaper seg litt og autoformaterer i hytt og gevær når det gjelder skrifttyper, så jeg blir litt ekstra forsiktig. (og jeg har haket av absolutt alt under autoformat, så jeg skjønner ikke hva det kommer av heller...).
liv Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 du kan jo bruke innholdsfortegnelse funksjonen i word da! Så slipper du å sitte å knote med det der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå