Gjest Bossa Nova Skrevet 3. desember 2016 #41 Del Skrevet 3. desember 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hører også med til historien at jeg har hatt komplekser for å være vid etter at vi fikk vårt andre barn. Han har alltid støttet meg og sagt at det er null problem, og dette var rett og slett et totalt mislykket forsøk på humor fra han. Han er ellers en fantastisk fyr, så jeg må jo selvsagt tilgi dette, men innrømmer at det var skikkelig sårende. Og godt å se at det ikke er jeg som er hårsår. Anonymkode: 94b02...349 Da har han enten ikke tatt kompleksene dine seriøst, eller så har du ikke kommunisert tydelig nok at det er noe du har komplekser for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 3. desember 2016 #42 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollapinnsvin35 Skrevet 3. desember 2016 #43 Del Skrevet 3. desember 2016 Sånn går det når du velger en litt mindre begavet mentalt sett mann. Uff da! Snakk om å ha fokuset i livet på riktig plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. desember 2016 #44 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 3. desember 2016 #45 Del Skrevet 3. desember 2016 Tråden ryddet for spekulasjon Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antbug Skrevet 3. desember 2016 #46 Del Skrevet 3. desember 2016 Å herregud......... Her du sett tegn til at mannen din er en idiot før, eller dukket det bare opp helt ut av det blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 3. desember 2016 #47 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg syntes ikke dette handler om å være hårsår. Dette handler om at fyren legger ut noen "morsomheter" om ts sitt underliv i ett selskap med familien. Jeg syntes ikke man må finne seg i absolutt alt, og dette er ett glimmrende eksempel på ting jeg mener man ikke må finne seg i. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. desember 2016 #48 Del Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn spøking kan jeg gjerne være med på, i passende selskap! Med familie til stede, ikke søren! Jeg hadde vært så flau. Anonymkode: 95280...01f Enig! Hadde det vært foran venneflokken, helt greit, men IKKE foran familien. Det er jo kleint og flaut. Tenk å lese noe sånt foran familien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #49 Del Skrevet 3. desember 2016 11 minutter siden, Bollapinnsvin35 skrev: Sånn går det når du velger en litt mindre begavet mentalt sett mann. Uff da! Snakk om å ha fokuset i livet på riktig plass! Hmmmm... Og der mista du all velvilje jeg gav deg i din andre tråd. Du er ikke stort bedre stilt med begavelse ser det ut til. Anonymkode: 2b37c...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 3. desember 2016 #50 Del Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, Dr. A. Kula skrev: Der hadde jeg lett avbrutt diktlesingen med kommentaren "ja, du vet, den blir ikke så stor og stiv lenger" og henvendt meg til gjestene. Hadde han tålt det? Neppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #51 Del Skrevet 3. desember 2016 LOL Anonymkode: f79de...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 3. desember 2016 #52 Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Det er vel bare å gi et svar tilbake når det passer seg? "Du skrumpet raskt inn nå er du liten før tenkte jeg "vinn!" nå får jeg DEN lille biten!" Endret 3. desember 2016 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. desember 2016 #53 Del Skrevet 3. desember 2016 Tenk å lese opp noe sånt foran familie, fysj. Sikker på at alle var flaue på hans vegne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkenkoz Skrevet 3. desember 2016 #54 Del Skrevet 3. desember 2016 Å FY F**** . Jeg hadde blitt kjempe lei meg !! Uansett , jeg kan godt være med på en sånn spøk , men hallo ?!? Dette var laaaaangt over det normale !! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 3. desember 2016 #55 Del Skrevet 3. desember 2016 Haha, beklager, men det var latterlig morsomt. Ta det med en klype salt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #56 Del Skrevet 3. desember 2016 Herlighet så kvalmt! Anonymkode: f322b...360 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 3. desember 2016 #57 Del Skrevet 3. desember 2016 Haha. Ler ikke av deg altså,men ser det for meg. En som tror han har skrevet noe hysterisk morsomt og så er det kun han og faren(?) som ler. Huff,så kleint. Jeg tenker at han bommet noe voldsomt på publikummet og tema. Når du har sagt at det er noe som er sårt for deg så setter man seg ikke ned og skriver et "morsomt" dikt om det. I tillegg så leser man det opp foran familien. Håper han ba om unnskyldning og skjønte at han gjorde en megatabbe,men det er jo relativt uskyldig så ville nok ikke laget noen stor sak ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 3. desember 2016 #58 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg synes det var morsomt, men samtidig, i familieselskap? Man må vel se an publikum litt der. Han bomma nok litt sånn sett, men jeg tror ikke det var for å være slem. Så jeg hadde tilgitt han og gått videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 3. desember 2016 #59 Del Skrevet 3. desember 2016 Hadde ledd av det jeg iallefall, men nå er ikke jeg så "prippen" av meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 3. desember 2016 #60 Del Skrevet 3. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde brydd meg mindre om innholdet, men hadde mannen lest noe slikt i et familieselskap hadde jeg blitt rasende. Anonymkode: df760...6a2 Samme her. Sånt gjør man ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå