AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Del Skrevet 3. desember 2016 Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig mye. Han sier selv at det var et mislykket forsøk på å være morsom. Det verste var jo at begge våre familier var til stede da diktet ble lest opp. Heldigvis har vi så små barn at de ikke fikk det med seg. Første verset var kjempefint, men de var andre verset som var ille: Jeg husker da vi var unge og klinte mellom husa Det var da du enda var trang i musa Jeg elsker deg nå som en moden kvinne, selv om jeg ikke lenger vet om den er inne. Hva synes dere, er jeg bare hårsår? Han og svigerfar holdt på å lese i hjel da han leste opp diktet. I min familie ble det bare en pinlig stillhet.... Anonymkode: 94b02...349 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Del Skrevet 3. desember 2016 Sånn spøking kan jeg gjerne være med på, i passende selskap! Med familie til stede, ikke søren! Jeg hadde vært så flau. Anonymkode: 95280...01f 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg hadde blitt utrolig såret! Anonymkode: 31691...2da 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 Populært innlegg #4 Del Skrevet 3. desember 2016 Dette er da ikke greit. Utrolig vulgært. Anonymkode: c4483...a38 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 Populært innlegg #5 Del Skrevet 3. desember 2016 Kan virkelig ikke tro at noe sånt noe ble lest opp i et selskap Anonymkode: 57ed5...405 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #6 Del Skrevet 3. desember 2016 Synes du er litt hårsår, ja. Men han burde jo kjenne deg godt nok til å vite det. Anonymkode: b8c10...3fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg ville blitt knust. Ikke morsomt. Anonymkode: 3b973...fe3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #8 Del Skrevet 3. desember 2016 Nei, er det mulig.................. Har han ingen sperrer for hva man ikke gjør??? Dette er direkte ufint. Anonymkode: 2b37c...931 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #9 Del Skrevet 3. desember 2016 Hadde brydd meg mindre om innholdet, men hadde mannen lest noe slikt i et familieselskap hadde jeg blitt rasende. Anonymkode: df760...6a2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #10 Del Skrevet 3. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig mye. Han sier selv at det var et mislykket forsøk på å være morsom. Det verste var jo at begge våre familier var til stede da diktet ble lest opp. Heldigvis har vi så små barn at de ikke fikk det med seg. Første verset var kjempefint, men de var andre verset som var ille: Jeg husker da vi var unge og klinte mellom husa Det var da du enda var trang i musa Jeg elsker deg nå som en moden kvinne, selv om jeg ikke lenger vet om den er inne. Hva synes dere, er jeg bare hårsår? Han og svigerfar holdt på å lese i hjel da han leste opp diktet. I min familie ble det bare en pinlig stillhet.... Anonymkode: 94b02...349 Dette kan ikke være sant! Anonymkode: 215b1...bad 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 3. desember 2016 #11 Del Skrevet 3. desember 2016 Skal vi se.. dere har vært sammen siden dere var unge.. og han sluttet å modnes når? i 17-års alderen? Har du ikke merket "noe" før dere ble 40 år? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VårKonto Skrevet 3. desember 2016 #12 Del Skrevet 3. desember 2016 Han sa jo at det var ment til å være morsomt, kanskje litt upassende i familieselskap, men det var jo bare for gøy. Ikke noe å ta ille opp mener nå jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #13 Del Skrevet 3. desember 2016 Haha, jævlig artig. Men merkelig at han ikke forstår at denne typen humor ikke faller deg for god fisk ... Dette er vel et kremeksempel på at man må se ting an på personen.. Kjenner dere hverandre så dårlig? Anonymkode: 2400f...e2a 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #14 Del Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Aamu skrev: Skal vi se.. dere har vært sammen siden dere var unge.. og han sluttet å modnes når? i 17-års alderen? Har du ikke merket "noe" før dere ble 40 år? Enig. Slikt kan ikke komme som "julekvelden på kjerringa" etter tjue år. Anonymkode: 67bc8...1e8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #15 Del Skrevet 3. desember 2016 4 minutter siden, Aamu skrev: Skal vi se.. dere har vært sammen siden dere var unge.. og han sluttet å modnes når? i 17-års alderen? Har du ikke merket "noe" før dere ble 40 år? Dette... Anonymkode: f9e42...479 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykke_ Skrevet 3. desember 2016 #16 Del Skrevet 3. desember 2016 Dette syntes jeg både var usmakelig og upassende. Det hadde faktisk vært ille nok om han leste dette opp for deg ALENE, men når han i tillegg leser det opp i selskapet ditt blir det enda verre! Jeg hadde blitt utrolig pinlig berørt som gjest. I tillegg hadde jeg blitt såret av diktet, ikke koselig med "kjenner såvidt den er inne". Går det an. Her dreit han seg ut på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 3. desember 2016 #17 Del Skrevet 3. desember 2016 Der hadde jeg lett avbrutt diktlesingen med kommentaren "ja, du vet, den blir ikke så stor og stiv lenger" og henvendt meg til gjestene. Hadde han tålt det? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 3. desember 2016 #18 Del Skrevet 3. desember 2016 Jeg synes dette er morsomt. Men det er også tragisk. Du har faktisk født denne mannens barn, og om du så var videre enn Niagarafossen, så skulle han, om han var mann, evne å se skjønnheten i det. Hvis dette er eneste tabben han har gjort, så ville jeg ha ledd, og forsøkt å ta det som en mann. Hvis mannen din stadig sårer deg, bør du kaste ham ut. Dette kommer an på den øvrige sammenhengen. Fittehumor er gøy! Skriv et sykt dikt i retur. Eksempelvis om hans lille penis, som sklir ut. Eller gjør det enda værre. Finn det svake punktet til mannen din, og gni til i neste familieselskap. Invitere gjerne en profesjonell musiker, slik at du får det smurt utover med rim, rytme og profesjonalitet. Her er det enten skilsmisse, eller hevnaksjon. Husk at det er en lek! Husk: Å smile mens du slår! Husk: du må redde deg selv, før du kan redde andre. Kan du la barna vokse opp i dette skitet? Ta et oppgjør. Tving ham på kne, eller stikk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #19 Del Skrevet 3. desember 2016 Hadde død av latter viss jeg var der ^^ Anonymkode: d332e...aab 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. desember 2016 #20 Del Skrevet 3. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min hadde laget et dikt til min 40-årsdag som såret meg uendelig mye. Han sier selv at det var et mislykket forsøk på å være morsom. Det verste var jo at begge våre familier var til stede da diktet ble lest opp. Heldigvis har vi så små barn at de ikke fikk det med seg. Første verset var kjempefint, men de var andre verset som var ille: Jeg husker da vi var unge og klinte mellom husa Det var da du enda var trang i musa Jeg elsker deg nå som en moden kvinne, selv om jeg ikke lenger vet om den er inne. Hva synes dere, er jeg bare hårsår? Han og svigerfar holdt på å lese i hjel da han leste opp diktet. I min familie ble det bare en pinlig stillhet.... Anonymkode: 94b02...349 Æsj. Så nasty å lese opp et sånt dikt foran foreldrene deres. Barnslig og overhode ikke morsomt. Og ja. Jeg skjønner og at det var sårende. Men mest av alt utrolig usmakelig. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå