Nelle Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 BRAUN ES3470 Silk Epil. Er denne noe bra? Nelle
Nella Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Den er bra! Epilering gjør vondt uansett de første gangene da. Ikke gjør det rett før du skal ut (et par dager før er fint) for du kommer til å bli ganske rødprikkete. Lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #4 Skrevet 29. november 2004 får man ikke nupper av dette? er dette det samme som epileringsmaskin eller hva det heter?
Hu i Svingen Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 får man ikke nupper av dette? er dette det samme som epileringsmaskin eller hva det heter? Det er en epilator, ja. Nupper unngås med å skrubbe huden relativt ofte og smøre etter epileringen...
Nelle Skrevet 29. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2004 Går det an å bruke den på bikinilinje også? Jeg pleier å vokse der, og det går helt fint. (men bruker en spesiell voks som er kjempegod og som det aldri blir nupper eller kløe av) Nelle :-)
Hu i Svingen Skrevet 29. november 2004 #7 Skrevet 29. november 2004 Går det an å bruke den på bikinilinje også? Jeg pleier å vokse der, og det går helt fint. (men bruker en spesiell voks som er kjempegod og som det aldri blir nupper eller kløe av) Nelle :-) Jeg har gjort det, og med ok resultat, men synes ærlig talt det er såpass vondt at det ikke blir en vane... Men voksing er mye verre, så det fikser du nok fint!
Nelle Skrevet 29. november 2004 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2004 Jeg har gjort det, og med ok resultat, men synes ærlig talt det er såpass vondt at det ikke blir en vane... Men voksing er mye verre, så det fikser du nok fint! Den voksen jeg brukte var sånn voks som på en måte gjorde at det ikke gjorde vondt. Vel -det var litt vondt selvsagt, men har iallfall kjøpt meg silk epil i dag så får vi se... Uansett kan jeg bruke den på leggene :-) *glede seg til å prøve* Klem til alle fra Nelle! (som er i så veldig romantisk humør om dagen)
Scheherazade Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Har epilator jeg og, funker som bare det på bikinilinjen. Men på leggene er det helt håpløst! Blir ikke skikkelig glatt og små lyse hår vokser ut igjen dagen etter. Er skikkelig skuffet...
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #10 Skrevet 29. november 2004 Har epilator jeg og, funker som bare det på bikinilinjen. Men på leggene er det helt håpløst! Blir ikke skikkelig glatt og små lyse hår vokser ut igjen dagen etter. Er skikkelig skuffet... kjipern - sånn har jeg det med voks... skyldes vel at det er noen hår som ikke blir tatt/ikke er lange nok, ikke at det kommer hår fra hårsekkene hvor håret ER røsket ut... synd, for det er kjedelig å måtte fjerne hår ofte... og ekkelt med stikkehår.
silja Skrevet 30. november 2004 #11 Skrevet 30. november 2004 braun kontra phillips da? og bør man velge epileringsmaskin med ladysvahver inkl? greit å ha det også vel?
Carmen_ Skrevet 1. desember 2004 #12 Skrevet 1. desember 2004 Så på en sånn i dag. Den kosta 800kr... er ikke det litt dyrt, eller er det de de koster sånn omtrent? :-?
Dagensdiva Skrevet 1. desember 2004 #13 Skrevet 1. desember 2004 Jeg har en sånn med ladyshaver..synes ladyshaveren er unødvendig for min del..synes ikek sånne elektriske barbermaskiner tar like mye som vanlig høvel. Alt i alt foretrekker jeg å vokse legger...*glatt og pent* resultat.. Den andre greia er såå vond:( Synes det gjør så vondt....tør ikke bruke den en gang til !! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå