AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Jeg er mer impulsiv enn spontan, hva med dere? Selv merker jeg store forskjeller mellom mine venners spontanitet og mine impulser. Føler meg egentlig litt alene om å være impulsiv Anonymkode: 6fe8f...4c1
Lanista1984 Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mer impulsiv enn spontan, hva med dere? Selv merker jeg store forskjeller mellom mine venners spontanitet og mine impulser. Føler meg egentlig litt alene om å være impulsiv Anonymkode: 6fe8f...4c1 Jeg er spontan og når de fleste har fått nok, eksploderer jeg i et impulsivt inferno. Det bare må sees.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Spontan og impulsiv er mer eller mindre synonymt, så du må være litt tydeligere på hva du mener. Anonymkode: fb5d2...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spontan og impulsiv er mer eller mindre synonymt, så du må være litt tydeligere på hva du mener. Anonymkode: fb5d2...3ad For eksempel: Reise spontant ut på en biltur med ei venninne impulsivt: Reise ut på biltur uten lappen Kort fortalt er impulsivitet mer ekstremt, uten tanke for konsekvenser Anonymkode: 6fe8f...4c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå