Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

vi begynner nå å få igjen karakterene for de første tentamene.

jeg vill ikke dele resultatet med noen unntatt mine foreldre,men jeg vet at flere av vennene mine kommer til å spørre.

hva skal jeg svare om de spørr hva jeg fikk? Forgegang sa jeg at jeg ikke ville dele det, men de meste helt til de fikk svar(vill jo ikke at de skal bli sure på meg heller) 

Anonymkode: 2b438...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier at det er privat :) Viktig å ikke dele karakterer i det hele tatt uavhengig om det gikk bra eller dårlig, ellers blir det litt for dumt 

Anonymkode: c18c5...c5c

Skrevet

Bare si at det er privat, og at du ikke ønsker å diskutere karakterer.

Anonymkode: bb198...278

Gjest Belle âme
Skrevet

Eg gjer det samme, får kun 5 og 6, men vil ikkje at "alle" skal vite kva eg får.

Eg pleier berre å spørre om koffor dei bryr seg så fælt, eller at eg vil halde det privat. Dei får uansett vite gjennomsnittskarakteren min:tongue:

Skrevet

På ungdomsskolen sa jeg til folk at jeg fikk 5 og 6 hvis jeg fikk det, men det ble jeg mobbet for. Altså å være nerdete.
På Videregående sa jeg at jeg ikke ville dele, siden jeg hadde lært i fra det på ungdomsskolen. Men faktisk ble jeg også plaget for ikke dele.

Det er ingenting du kan gjøre. Du kan si du er midt på treet uansett hva du får, men hvis du ikke vil dele kan egentlig ingen tvinge deg.

Skrevet

Når noen spør deg, "hva fikk du?", hva med å bare svare "det vil jeg ikke si, men jeg kan si at jeg ble veldig fornøyd" (eller passe fornøyd eller skuffet) Så kan de heller tolke det som de vil. Da har du gitt en liten indikasjon, samtidig som du ikke har sagt så veldig mye. I enkelte tilfeller kan man jo være kjempefornøyd med en 5, mens man i andre tilfeller blir superskuffet over samme karakter. 

Skrevet

Da jeg fikk dette spørsmålet sa jeg bare at det gikk greit og byttet samtaletema. Jeg fikk kun gode karakterer, noe som var årsaken til at de fleste la seg opp i hva jeg fikk. 

Anonymkode: cb92c...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...