AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Jeg har medisterFARSE for hånden (ikke medisterdeig), og jeg lurer på... hvordan lager jeg medisterkaker av det? Hva er forskjellen på medisterfarse og medisterdeig? Skal jeg tilsette potetmel i medisterfarsen? (Et innlegg på nettet mente det allerede var potetmel i farsen!?) Noen som vet? Så ikke jeg tilsetter potetmel unødvendig.. Anonymkode: dac3f...1a9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Må legge til at jeg så nå på pakken at det står at det ER potetmel i den. Skal jeg kun tilsette pepper og ingefær eller? Anonymkode: dac3f...1a9
Brunhilde Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Du kan steke kaker av den, men det blir ikke det samme som kaker laget av medisterdeig. Medisterfarsen er klar til bruk og jeg bruker den blant annet til bollefrikassé eller farseboller i suppe. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Akkurat nå, Brunhilde skrev: Du kan steke kaker av den, men det blir ikke det samme som kaker laget av medisterdeig. Medisterfarsen er klar til bruk og jeg bruker den blant annet til bollefrikassé eller farseboller i suppe. ok Tenkte lunsjkaker bla.a Anonymkode: dac3f...1a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå