Gå til innhold

Vann i vaskemaskinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Da jeg skulle vaske litt klær i dag så gjorde jeg en glipp å satt vaskemaskinen på 90 grader.
Slo den av etter en halvtime og satt den på 40 grader og kjørte den litt.
Da jeg var redd for klærne slo jeg den av og måtte vente 10 minutter før den låste seg opp.
Da jeg da fikk den opp så lå det enda vann i vaskemaskinen, fikk ut alt klærne til slutt, men lurer på hvordan jeg skal få ut vannet eller om det evt vil renne ut etter hvert.

Takk på forhånd for svar!

Anonymkode: 5ee84...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten setter du maskinen på tømming eller bare lar den kjøre ferdig uten klærne. 

Anonymkode: 4bdfe...32b

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enten setter du maskinen på tømming eller bare lar den kjøre ferdig uten klærne. 

Anonymkode: 4bdfe...32b

Okei, så jeg bare setter på en hurtigvask på 30 min uten klær eller vaskemiddel?

Skrevet

Dette skal du aldri gjøre. Du skader og forvirrer elektronikken i maskinen. 

Gjør du en feil så stopper du maskinen, tar ut klærne og lar maskinen kjøre ut programmet. Deretter retter du op fadesen med klærne og legger klærne inni på den temepraturen og det programmet du skal ha. 

Okei, så jeg bare setter på en hurtigvask på 30 min uten klær eller vaskemiddel?

Skal du forvirre maskinen enda mer , så gjør du dette, ja. 

Skal du ha bbort vann så setter du på tømmeprogram eller sentrifugering og lar maskinen avslutte før du trykker enda mer.

Anonymkode: 490bf...262

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette skal du aldri gjøre. Du skader og forvirrer elektronikken i maskinen. 

Gjør du en feil så stopper du maskinen, tar ut klærne og lar maskinen kjøre ut programmet. Deretter retter du op fadesen med klærne og legger klærne inni på den temepraturen og det programmet du skal ha. 

Skal du forvirre maskinen enda mer , så gjør du dette, ja. 

Skal du ha bbort vann så setter du på tømmeprogram eller sentrifugering og lar maskinen avslutte før du trykker enda mer.

Er en funksjon som heter "utpomping" er det denne jeg skal bruke?

Skrevet

Man tar ut kontakten til maskinen, og velger programmet som passer. Ingen elektronikk som blir "forvirret" av dette, elektronikk handler kun om av og på.

Anonymkode: 7b99b...68f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man tar ut kontakten til maskinen, og velger programmet som passer. Ingen elektronikk som blir "forvirret" av dette, elektronikk handler kun om av og på.

Omdu bruker av knappen eller fjerner tilknyningen til strøm i veggen er samme sak. Maskinen er programmert til å huske hvor den var i programmet.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er en funksjon som heter "utpomping" er det denne jeg skal bruke?

Ja, bruk den.

Skrevet

Omdu bruker av knappen eller fjerner tilknyningen til strøm i veggen er samme sak. Maskinen er programmert til å huske hvor den var i programmet.

Ja, bruk den.

De kommer da vitterlig an på maskinen. Ta ut kontakten, slå av og begynn på programmet du skal ha. Ikke verre enn det.

Skrevet

Da var den tømt for vann!
Tusen takk kvinneguiden <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...