Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er fullstendig elektrisk, det klistrer seg inntil ansiktet og/eller står rett ut til alle kanter. Har prøvd med hårvoks, det hjelper ikke. Noen som vet råd?

Nelle

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jobber du et sted med mye tepper på gulvet?

Hva slags shampoo bruker du?

Bruker du balsam?

Kurer du det?

Gjest Ethereal
Skrevet

Leave-in balsamer funker. Ellers kan du ta bittelitt hudkrem (any type will do) og gni det ut i hendene og glatte håret med det. Veldig lite, ellers blir håret flatt.

Skrevet
Jobber du et sted med mye tepper på gulvet?

Hva slags shampoo bruker du?

Bruker du balsam?

Kurer du det?

Ingen tepper hverken hjemme eller på jobb.

Bruker grønnsåpe som shampo (pga. håravfall -se evt. tråden litt lenger ned her ang. håravfall)

Ja, bruker balsam.

Ja, kurer.

Nelle

Skrevet

Silker spray fra KMS hjelper! Jeg skal ut og kjøpe meg etterpå for jeg holder på å bli fullstendig sprø!

Skrevet
Silker spray fra KMS hjelper! Jeg skal ut og kjøpe meg etterpå for jeg holder på å bli fullstendig sprø!

Jeg holder også på å bli sprø! Takk for tips, skal kjøpe meg denne jeg også! (Bare håper det er noen her i byen som forhandler KMS)

Nelle

Skrevet

Finner den sikkert hos en eller annen frisør.. Det er bare å pøse på med den.. Ikke så dyr heller, litt over hundrelappen og innmari drøy.

Jeg har sånn typisk nordisk hår, tynne hårstrå som blir elektriske og statiske og ...grrrr... så fort det er to kuldegrader :roll: Nå har jeg hårvoks og gud vet hva oppi her og det fungerer ikke...

Skrevet

Har funnet fram til to salonger som fører KMS. Jeg blir helt SPRØ snart, så det spørs om jeg ikke avspaserer litt for å komme meg ut og shoppe anti-elektrisitet.

Nelle

Skrevet
Har funnet fram til to salonger som fører KMS. Jeg blir helt SPRØ snart, så det spørs om jeg ikke avspaserer litt for å komme meg ut og shoppe anti-elektrisitet.

Nelle

Bilder i hodet av sinna nelle med en sky av hår rundt hodet... :ler:

Skrevet

Bilder i hodet av sinna nelle med en sky av hår rundt hodet... :ler:

:ler:

Skrevet

Jeg har forresten i min frustrasjon skaffet meg klippetime i dag - og skal kjøpe Silker i samme slengen :wink:

Skrevet

Silker fra KMS er super!!

*smile fornøyd*

Nelle

Gjest Anonymous
Skrevet

Nelle

Ser du kommer fra Buskerud. Da kjenner du vel Josefson. Tror alle de salongene fører KMS. Jeg har ihvertfall kjøpt det der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...