AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Jeg har ingen ideer kan dere hjelpe meg? Ender som regel opp med å gi klær, da han sjelden drar på shopping. Han har tidligere også fått klokke, stormkjøkken, langrennsjakke, tegneseriebøker, husker ikke alt.. Han er friluftsinteressert, fisker, ol. Men tror han har alt av klær og utstyr til dette men kom gjerne med gode forslag likevel Han spiller litt Xbox av og til. Samt brettspill type settlers og andre strategispill. Liker hodebry-greier. Litt gadgets type ting. Setter stor pris på alle svar! Helst ikke mer enn 1000 kr Anonymkode: e8983...194
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 Agricola, dominare Varme ullskjorter eller lignende Hvilken xbox har han? Red Dead Redemption 2 Anonymkode: 94621...317
ElineRB Skrevet 4. desember 2016 #3 Skrevet 4. desember 2016 Typen min (24) får billetter til teater, ishokey kamp og stand up show. Jeg har kjøpt slik at vi skal dra sammen. Passet på at det er en ting i januar, en i februar og en i mars. Vi bor på veldig liten plass og han har alt han trenger ellers. Opplevelses gaver er noe vi begge setter pris på. Jeg har også undersøkt om det var noe matlagingskurs på våren, men det var ikke så mye av det. Ellers så var det endel fotokurs. Det var slikt jeg så etter før jeg landet på teater og standup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå