Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som skjer etter man har fått oppfølgingsvedtak i posten? Betyr det at søknad om AAP er innvilget eller kan man fortsatt få avslag?

Anonymkode: e85f3...b2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva står det i oppfølgningsvedtaket du har fått da?

Skrevet

At NAV skal følge meg opp og at ved egeninnsats og medisinsk behandling forventer de at jeg vil bli bra igjen

Skrevet

Er ikke de separat da? Kanskje du får et brev om AAP senere?

Anonymkode: 92e57...c2d

Skrevet

Jo, får brev om aap senere. Bare lurer på om jeg kan forvente positivt svar ettersom at jeg har fått oppfølgingsvedtak nå. Og om saksbehandler sender ut oppfølgingsvedtak når hun har sett at aap søknad er ferdig behandlet , før jeg selv har fått vedtaket.  Litt kronglete forklart kanskje 

Gjest aceydazey
Skrevet

For meg så høres det ut som du har fått vedtak om det da? Har du sett på NAV sine nettsider? 

Skrevet

Ja, søknaden står fortsatt til behandling..

Skrevet

Nav hjelpen på facebook kan sikkert komme med noe oppklarende 

Anonymkode: c3f29...f85

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva som skjer etter man har fått oppfølgingsvedtak i posten? Betyr det at søknad om AAP er innvilget eller kan man fortsatt få avslag?

Det som er sannsynlig er at noen har lest legeerklæringen og vurdert hvilken oppfølgning du trenger fra NAV. Om søknaden på AAP er ferdig, ikke ferdig, er behandlet er bare vill gjetting. 

Anonymkode: 12094...588

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk du et brev om NAV-loven paragraf 14a i posten? Står det at de vurderer at du trenger medisinsk behandling? Da har antakeligvis lokalkontoret vurdert at du får aap. Du vil få arbeidsevnevurdering sendt i posten. Så er det bare å vente på at nav forvaltning skal fatte pengevedtak, kan ta noen dager uti fra hvor komplisert sak du har.

Anonymkode: 85fbb...e84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...