AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #1 Skrevet 3. desember 2016 Jeg og typen satt og så på film i kveld, og mens han satt og tastet på telefonen sin, så jeg at han har lastet ned en app som heter KIK. Hva er det og hva brukes den til? Anonymkode: fb780...eb2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #2 Skrevet 3. desember 2016 https://www.nrk.no/kultur/_-appen-bor-ikke-brukes-av-barn-1.11474951 Kik er en mobil-app hvor brukere kan sende gratis meldinger og bilder til hverandre Anonymkode: 732a7...0fc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #3 Skrevet 3. desember 2016 Ånei😢 Ikke nå igjen! Har tidligere tatt ham i å chatte med ukjente jenter på bla.Tinder og snap, vi hadde en lang prat om dette og han lovet å kutte ut, men hvis KIK er for barn?😳 (Han er 32) OMG! Tror nok vi må ha oss en ny prat, ja😡 Anonymkode: fb780...eb2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 KIK er ikke kun retta til barn Anonymkode: 2ce1b...912
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Det er voksne som bruker KIK til sexsamtaler og bilder med andre voksne, ja. Det er godt brukt til det akkurat som andre apper. Anonymkode: 41b6b...99c
Uredd Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Kik er vel en chatte app på linje med messenger, tango og lignende. Eller endog sms. Appen er vel ikke et større problem her. Det avhenger helt hva den brukes til. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er voksne som bruker KIK til sexsamtaler og bilder med andre voksne, ja. Det er godt brukt til det akkurat som andre apper. Anonymkode: 41b6b...99c Uff...på'an igjen🙄 Om man går inn på appen, kan man se de samtalene man har hatt da? Og kan man finne utav når appen er opprettet? Vi må ha oss en prat om dette og jeg ønsker å vite dette i tilfelle han lyver for meg igjen😢 Anonymkode: fb780...eb2
Ananas. Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff...på'an igjen🙄 Om man går inn på appen, kan man se de samtalene man har hatt da? Og kan man finne utav når appen er opprettet? Vi må ha oss en prat om dette og jeg ønsker å vite dette i tilfelle han lyver for meg igjen😢 Anonymkode: fb780...eb2 Man kan se samtaler, men det er også lett å slette samtaler og å fjerne alle spor etter dem man har snakket med. Klarer ikke å finne noe sted når appen er opprettet (har den selv og har sett etter nå). Anonym (det kan man velge å la være, altså) chatteapp man ikke trenger å koble til noen andre sosiale medier for å kunne snakke med andre. Den KAN også brukes til å kommunisere med kontakter man allerede har, bare så det er nevnt, det er ikke sånn at man må være anonym og at det bare brukes til å snakke med fremmede, men det er sånn de fleste jeg har kontakt med der bruker det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #9 Skrevet 3. desember 2016 11 minutter siden, Ananas. skrev: Man kan se samtaler, men det er også lett å slette samtaler og å fjerne alle spor etter dem man har snakket med. Klarer ikke å finne noe sted når appen er opprettet (har den selv og har sett etter nå). Anonym (det kan man velge å la være, altså) chatteapp man ikke trenger å koble til noen andre sosiale medier for å kunne snakke med andre. Den KAN også brukes til å kommunisere med kontakter man allerede har, bare så det er nevnt, det er ikke sånn at man må være anonym og at det bare brukes til å snakke med fremmede, men det er sånn de fleste jeg har kontakt med der bruker det. Takk for svar. Det kan ikke være så lenge siden han lastet denne appen ned, siden den ligger midt på telefonen hans, og ikke i ei mappe, slik andre "sosiale" apper gjør. Får ta ham for meg neste gang han sitter med telefonen foran meg og late som om jeg plutselig ser det, spørre ham om hva det er og se reaksjonen hans. Blir han rar, så spør jeg ham om han kan vise meg hva som står, hvis han nekter, så har han noe å skjule, så får vi ta det derfra. Venner kan han fint chatte med på messenger, hvorfor i all verden skal han laste ned slike apper for, hvis ikke han har noe å skjule? Anonymkode: fb780...eb2
Ananas. Skrevet 3. desember 2016 #10 Skrevet 3. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Det kan ikke være så lenge siden han lastet denne appen ned, siden den ligger midt på telefonen hans, og ikke i ei mappe, slik andre "sosiale" apper gjør. Får ta ham for meg neste gang han sitter med telefonen foran meg og late som om jeg plutselig ser det, spørre ham om hva det er og se reaksjonen hans. Blir han rar, så spør jeg ham om han kan vise meg hva som står, hvis han nekter, så har han noe å skjule, så får vi ta det derfra. Venner kan han fint chatte med på messenger, hvorfor i all verden skal han laste ned slike apper for, hvis ikke han har noe å skjule? Anonymkode: fb780...eb2 Poenget var ikke å si at det var sannsynlig, bare at det er mulig. Veldig kjedelig å få servert en forklaring man ikke aner om kan være sann fordi det ble fremstilt utelukkende som en anonym app. Endret 3. desember 2016 av Ananas. Glemte et ord
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå