AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 når en vil legge seg flat for en en liker? Anonymkode: e68a7...b52
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Det er bare å ikke ta kontakt. Og bruke litt tid på å svare på meldinger. Anonymkode: 8c175...6da
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å ikke ta kontakt. Og bruke litt tid på å svare på meldinger. Anonymkode: 8c175...6da Når noen gjør slikt mot meg så kutter jeg de ut tvert. Dårlig råd. Anonymkode: 7ee3c...24e 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Takk so far so good :D Anonymkode: e68a7...b52
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk so far so good :D Anonymkode: e68a7...b52 Hvorfor vil du gjøre det? Anonymkode: 2439b...ade
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du gjøre det? Anonymkode: 2439b...ade Hva da? Vil jo ikke virke desperat...? Anonymkode: e68a7...b52
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når noen gjør slikt mot meg så kutter jeg de ut tvert. Dårlig råd. Anonymkode: 7ee3c...24e Hvor gammel er du? Anonymkode: e68a7...b52 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva da? Vil jo ikke virke desperat...? Anonymkode: e68a7...b52 Men hvordan kan du virke desperat da? Hva hvis den andre gjør det samme og det blir en evig sirkel? Og mye misforståelser? Anonymkode: 2439b...ade 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hvordan kan du virke desperat da? Hva hvis den andre gjør det samme og det blir en evig sirkel? Og mye misforståelser? Anonymkode: 2439b...ade Å sende mld er generelt mas, tenker jeg. Bedre å holde seg langt på avstand så den andre lurer på hva den andre gjør. #not10thgrade Anonymkode: e68a7...b52
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å sende mld er generelt mas, tenker jeg. Bedre å holde seg langt på avstand så den andre lurer på hva den andre gjør. #not10thgrade Anonymkode: e68a7...b52 Det kan også virke stikk imot sin hensikt. Anonymkode: 2439b...ade 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan også virke stikk imot sin hensikt. Anonymkode: 2439b...ade Jeg vet hva skal jeg gjøre liksom. kommer ikke til å sende mld da. her skal en vente Anonymkode: e68a7...b52
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet hva skal jeg gjøre liksom. kommer ikke til å sende mld da. her skal en vente Anonymkode: e68a7...b52 Har du sendt melding til han og nå venter du på at han skal tekste deg? Forstår jeg riktig? Anonymkode: 2439b...ade
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #13 Skrevet 3. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sendt melding til han og nå venter du på at han skal tekste deg? Forstår jeg riktig? Anonymkode: 2439b...ade Nei, jeg var aldri bra nok i utgangspunktet. Derfor venter jeg på bekreftelse fra han. Anonymkode: e68a7...b52
fulladet Skrevet 3. desember 2016 #14 Skrevet 3. desember 2016 Du holder high value ved å tenke godt om deg selv, ha selvrespekt og kjenne godt etter hva du vil og ikke (og handle deretter). Pass på de personlige grensene dine og behold integriteten. Så kan du være deg selv og gjøre akkurat det du har lyst til. Å spille et spill og basere kommunikasjon på regler fungerer etter min smak dårlig, da det bare fører til at du sender ut falske og tvetydige signaler. Jeg lurer på hva du mener med at du VIL legge deg flat? Det synes jeg virker som en dårlig idé. Jeg ser ikke hvordan det kan gå an uten å rasere integriteten din og gjøre deg mer utsatt for følelsesmessige sår om han (og alle rundt som ser deg) ikke tar det godt nok imot. Det er i grunnen ikke noe du kan forvente, de færreste liker slikt og det kan fort bli ganske kleint. "High value" (hvis jeg har forstått hva du mener med uttrykket) kommer innenfra og er noe du skal ha i deg selv og beskytte hele tiden. Det nytter ikke å ikke virke desperat dersom du faktisk er desperat. Da virker det som om noen har rasert grensene dine fra før og at du har akseptert det så mye at du har begynt å like det. Det blir nesten som følelsesmessig selvskading. Så i stedet for å trikse med når og hvordan ift kommunikasjon, så synes jeg at du burde tenke mer over dette med selvfølelse, selvrespekt, integritet osv. Den skal være såpass god og sterk at du kan stå stødig i de fleste situasjoner. Da driter du lang marsj i bekreftelse fra ham helt automatisk. Du trenger ikke bekreftelse på noe du vet! Det er forresten ikke slik at du ikke er bra nok, men det er tydeligvis et eller annet som gjør at dere ikke passer sammen. Har han vurdert det slik og ikke er interessert skal det respekteres. Du ville vel satt pris på at dine følelser og synspunkter ble respektert på samme måte hvis det var omvendt? 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #15 Skrevet 3. desember 2016 Så du vil holde high value utad, men i realiteten være dritt? Hva med å være high value på ordentlig i stedefor skuespill? Genuine ekte mennesker er så mye bedre enn falske. Anonymkode: 10a22...843
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #16 Skrevet 3. desember 2016 Du skriver jo i gåter her, så folk skjønner ikke egentlig problemstillingen. Men hvis det er slik at dere har hatt en flørt og han ga tegn på at du ikke var bra nok for han, så skal du jo ikke bruke tiden på å vente på en bekreftelse fra han etterpå. Lite sannsynlig at det vil komme, og han er jo ikke verd din tid og energi når han ikke har verdsatt deg. Anonymkode: 8c175...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå