Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, jeg har lyst til å bli spådd, men fordi jeg bare delvis tror på det, hadde det vært gøy å prøve det først uten å måtte ut med mange penger. Vet dere om et slikt sted på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 29. november 2004 #2 Del Skrevet 29. november 2004 Hei' date=' jeg har lyst til å bli spådd, men fordi jeg bare delvis tror på det, hadde det vært gøy å prøve det først uten å måtte ut med mange penger. Vet dere om et slikt sted på nettet?[/quote'] Vet ikke om noe på nettet, men på www.astro.com har de et sinnsykt horoskop.. hvordan en maskin vet det om meg aner jeg ikke...*skremt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 29. november 2004 #3 Del Skrevet 29. november 2004 På denne tarotsiden kan du spå deg selv gratis - mot at du registrerer deg... da får du 100 karma coins som du kan bruke på forskjellige tarot- I Ching- eller horoskoptolkninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. november 2004 #4 Del Skrevet 29. november 2004 På www.facade.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. november 2004 #5 Del Skrevet 29. november 2004 chrizzy: har du blitt spådd? Jeg prøvde tarot-kort, men har litt problemer med engelsken...bør man stille konkrete spørsmål, eller er det greit med generelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 Har stilt både konkrete og generelle spørsmål. Tror det varierer etter hvilket legg du velger, f eks om du velger det keltiske kors, forhold, tre kort osv..... Noen av kortstokkene er litt uvante så det er lurt å velge f eks Colman Smith eller en kortstokk man kjenner. Å så bruker jeg ikke å velge reversals (at kortene er opp/ned), det synes jeg blir bare mer forvirrende. Vet ikke om dette ble kranglete forklart.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2004 #7 Del Skrevet 30. november 2004 Takk for tipset, det stemte utrolig bra. Må jo nesten begynne å tro på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 4. desember 2004 #8 Del Skrevet 4. desember 2004 Fant fram til den siden som Wodanviste til. Må si meg enig med deg,Wodan,underlig hva en maskin kan vite om oss :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #9 Del Skrevet 11. desember 2004 Vet ikke om noe på nettet, men på www.astro.com har de et sinnsykt horoskop.. hvordan en maskin vet det om meg aner jeg ikke...*skremt* *også skremt* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. desember 2004 #10 Del Skrevet 11. desember 2004 *jeg også* :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toantine Skrevet 11. desember 2004 #11 Del Skrevet 11. desember 2004 Må seff prøve i morgen også.......... hvis jeg tør.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 11. desember 2004 #12 Del Skrevet 11. desember 2004 Phu! Det stemte ikke for meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #13 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg ble like skremt i dag også...... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2004 #14 Del Skrevet 12. desember 2004 :o Jeg er bare så lite alternativ av meg, men nå tror jeg kanskje det er på tide å revurdere det.......Dette var jo skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hedda_* Skrevet 7. november 2009 #15 Del Skrevet 7. november 2009 På www.facade.com 1.merk alt! 2. gå inn på google.translate.com 3. lim inn 4. les jeg fortstår tarot kortene! og Ching! det er helt fantastisk og Runes det hjalp mest! dette fortstår jeg virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shenanigans Skrevet 8. november 2009 #16 Del Skrevet 8. november 2009 Men søtinger da, det er da ingen grunn til å bli skremt av at dere leser Barnum-statements. Sjekk ut Darren Brown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå