Gå til innhold

Hvor på nettet kan man bli spådd gratis?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lyst til å bli spådd, men fordi jeg bare delvis tror på det, hadde det vært gøy å prøve det først uten å måtte ut med mange penger. Vet dere om et slikt sted på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei' date=' jeg har lyst til å bli spådd, men fordi jeg bare delvis tror på det, hadde det vært gøy å prøve det først uten å måtte ut med mange penger. Vet dere om et slikt sted på nettet?[/quote']

Vet ikke om noe på nettet, men på www.astro.com har de et sinnsykt horoskop.. hvordan en maskin vet det om meg aner jeg ikke...*skremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne tarotsiden kan du spå deg selv gratis - mot at du registrerer deg... da får du 100 karma coins som du kan bruke på forskjellige tarot- I Ching- eller horoskoptolkninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

chrizzy: har du blitt spådd? Jeg prøvde tarot-kort, men har litt problemer med engelsken...bør man stille konkrete spørsmål, eller er det greit med generelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stilt både konkrete og generelle spørsmål. Tror det varierer etter hvilket legg du velger, f eks om du velger det keltiske kors, forhold, tre kort osv..... Noen av kortstokkene er litt uvante så det er lurt å velge f eks Colman Smith eller en kortstokk man kjenner. Å så bruker jeg ikke å velge reversals (at kortene er opp/ned), det synes jeg blir bare mer forvirrende. Vet ikke om dette ble kranglete forklart.......... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Toantine

Vet ikke om noe på nettet, men på www.astro.com har de et sinnsykt horoskop.. hvordan en maskin vet det om meg aner jeg ikke...*skremt*

*også skremt* :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 år senere...
Gjest Gjest_Hedda_*

1.merk alt!

2. gå inn på google.translate.com

3. lim inn

4. les

jeg fortstår tarot kortene! og Ching!

det er helt fantastisk

og Runes det hjalp mest!

dette fortstår jeg virkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shenanigans

Men søtinger da, det er da ingen grunn til å bli skremt av at dere leser Barnum-statements.

Sjekk ut Darren Brown.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...