AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Vi er ganske interessert i dette og har lekt litt med det men er det farlig for huden? Vi kommer ikke til å ha noe av det i munnen men er det greit å leke med det og ha det på huden? Det er så sykt lite info på nettet om det. Anonymkode: 5adc4...0ea
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Din egen bæsj er ufarlig for deg. Anonymkode: 574a2...6cd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Det skal visst være overraskende ufarlig så lenge begge parter er friske. Men avføringsrester som ikke blir vasket raskt vekk kan føre til irritasjon og utslett, iallefall når man jobber med dyr, vil tro det samme gjelder menneskeavføring. Anonymkode: c9019...860
FruKG Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Det gikk fint når jeg gjorde det. Da var det en som absolutt ville bæsje på buksa mi og gni det utover, også en oppi med fitta. Det luktet for j----- så jeg har ikke gjort det så mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 (endret) På 02.12.2016 den 23.49, AnonymBruker skrev: Det skal visst være overraskende ufarlig så lenge begge parter er friske. Men avføringsrester som ikke blir vasket raskt vekk kan føre til irritasjon og utslett, iallefall når man jobber med dyr, vil tro det samme gjelder menneskeavføring. Anonymkode: c9019...860 Hmm så lenge vi dusjer etterpå så skal det vel gå bra. Bare vi får vekk alt av rester. På 03.12.2016 den 0.09, FruKG skrev: Det gikk fint når jeg gjorde det. Da var det en som absolutt ville bæsje på buksa mi og gni det utover, også en oppi med fitta. Det luktet for j----- så jeg har ikke gjort det så mange ganger. Du må ikke ha noe av det i fitta ihvertfall. Anonymkode: 5adc4...0ea Endret 4. desember 2016 av lillesky
Gjest Lykke_ Skrevet 3. desember 2016 #6 Skrevet 3. desember 2016 Er det avføring det er snakk om? Av ren nysgjerrighet: Hva syntes dere er deilig med avføring?
Gjest Lykke_ Skrevet 3. desember 2016 #7 Skrevet 3. desember 2016 17 timer siden, FruKG skrev: Det gikk fint når jeg gjorde det. Da var det en som absolutt ville bæsje på buksa mi og gni det utover, også en oppi med fitta. Det luktet for j----- så jeg har ikke gjort det så mange ganger. Håper du kastet den buksa.
Mynona Skrevet 3. desember 2016 #8 Skrevet 3. desember 2016 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Mynona, mod.
FruKG Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 På 12/3/2016 den 10.44, AnonymBruker skrev: Hmm så lenge vi dusjer etterpå så skal det vel gå bra. Bare vi får vekk alt av rester. Du må ikke ha noe av det i fitta ihvertfall. Anonymkode: 5adc4...0ea Fikk ikke noe inni fitta, bare utenpå. 23 timer siden, Lykke_ skrev: Håper du kastet den buksa. Han kjøpte den av meg etterpå. Hva han har gjort med den vet jeg ikke.
Ardenus Skrevet 4. desember 2016 #10 Skrevet 4. desember 2016 1 time siden, FruKG skrev: Han kjøpte den av meg etterpå. Hva han har gjort med den vet jeg ikke. Sikkert rammet den inn og hengt på veggen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå