AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Hvordan kommuniserer du med dine flørter? La oss si du flørter med en og ingen av dere er ute etter forhold for tiden. Så chatter dere. Og plutselig bare stopper den andre å svare, eller ender ikke samtalen på et ordentlig vis for den dagen. Det bare blir stille og ingen svar på evt spørsmål. Jeg trodde det var folkeskikk å avslutte en samtale med " snakkes senere" hvertfall. Hva gjør jeg? Sender melding og spør hva som skjer, eller venter? Det er gått over et døgn siden jeg sendte siste melding. Det er ellers jeg som tar initiativ til å chatte, og responsen har vært bra hittil. Blir sprø av plutselig taushet. Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Ja hva gjør jeg..??? Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Jeg hadde bare ventet... Anonymkode: 88d83...bcd 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Når ingen er ute etter et forhold er det ingen regler for høfflighet fordi dere er ikke venner heller. Hvorfor bryr du deg i det hele tatt om personen ikke shitchatter med deg? Alt dere har å hente i hverandre er jo sex for en kortere tidsperiode? Trenger ikke prate da.. Anonymkode: 4645b...161 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Ettersom det alltid er du som har tatt initiativ før, så ville jeg ikke gjort noe. Drit i han og finn noen andre. Anonymkode: 9d95c...f45 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Bedre med stillhet enn å bli mast på hvor søt og spennende man er , så skjer det nada....Eller at fyren ikke sender et bilde en gang etter at du har sendt 10 stk... Anonymkode: be184...5e5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når ingen er ute etter et forhold er det ingen regler for høfflighet fordi dere er ikke venner heller. Hvorfor bryr du deg i det hele tatt om personen ikke shitchatter med deg? Alt dere har å hente i hverandre er jo sex for en kortere tidsperiode? Trenger ikke prate da.. Anonymkode: 4645b...161 Ikke er venner? Og ingen regler for høflighet? Tuller du? Du vet da ingenting hvorvidt vi kjenner hverandre eller ikke. Anonymkode: 61871...e3a
Ananas. Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 De færreste av samtalene mine på meldinger etc. ender med noe "avslutning", spiller ingen rolle om det er flørt eller ei. Tenker selv at det er rart innimellom, men det har nok bare blitt sånn fordi folk sender meldinger innimellom andre ting, og samtaler kanskje ender fordi man skifter aktivitet, fokus e.l. og ikke er spesielt bevisst på at samtalen ender når den ender. 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bedre med stillhet enn å bli mast på hvor søt og spennende man er , så skjer det nada....Eller at fyren ikke sender et bilde en gang etter at du har sendt 10 stk... Anonymkode: be184...5e5 Vi sender ikke bilder. Og det er Hun. Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke er venner? Og ingen regler for høflighet? Tuller du? Du vet da ingenting hvorvidt vi kjenner hverandre eller ikke. Anonymkode: 61871...e3a Hvis han var en venn hadde du ikke kalt han? flørten. Anonymkode: 4645b...161
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Men ok, da bare venter jeg da. Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han var en venn hadde du ikke kalt han? flørten. Anonymkode: 4645b...161 Jo. Hun er en venn. Anonymkode: 61871...e3a
Gjest RealWildOne Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 Personlig pleier jeg å svare de jeg skriver med veldig raskt, så snart jeg registrere det, og svar har alltid første prioritet i min verden. Dersom jeg ikke svarer så har det sin årsak, jobb, veldig opptatt med annet, er i en sosial setting det ikke sømmer seg å svare, har glemt mobilen ett sted og har derfor ikke mulighet til å svare etc... Fatter ikke hvorfor noen skal dra det ut i det lengste, kan jo gjøre det jeg også, men da er det fordi jeg ikke er særlig mye interessert. Når jeg er interessert i noe derimot, da får jenta raskt svar fra min del, som sagt første prioritet.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 7 minutter siden, RealWildOne skrev: Personlig pleier jeg å svare de jeg skriver med veldig raskt, så snart jeg registrere det, og svar har alltid første prioritet i min verden. Dersom jeg ikke svarer så har det sin årsak, jobb, veldig opptatt med annet, er i en sosial setting det ikke sømmer seg å svare, har glemt mobilen ett sted og har derfor ikke mulighet til å svare etc... Fatter ikke hvorfor noen skal dra det ut i det lengste, kan jo gjøre det jeg også, men da er det fordi jeg ikke er særlig mye interessert. Når jeg er interessert i noe derimot, da får jenta raskt svar fra min del, som sagt første prioritet. Kan hun tro jeg er uinteressert da jeg ikke ga svar en hel arbeidsdag? Men jeg svarde etter jobb og siden har jeg ikke fått svar. Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #15 Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo. Hun er en venn. Anonymkode: 61871...e3a Hvis du ligger med henne er dere ikke venner mer og blir det neppe igjen. Tipper en av to: 1. Hun er interessert, men misfornøyd med premisset dere treffes på (ikke utsikter for forhold) og gidder derfor ikke svare. 2. Hun har funnet noen andre som hun håper vil ha forhold med henne. Anonymkode: 4645b...161 1
Gjest RealWildOne Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 Ikke hvis du forklarer hvorfor du svarte sent, selv har jeg alltid kommunisert slik til flørter og kjærester også, hva jeg skal hver dag - så ingen går rundt og er redd for meg, med venner og familie er det akkurat det samme, alle er vant med at jeg svarer så snart jeg har anledning så slik sett har ingen måtte vente lenge på svar fra meg noen gang. Tar det alltid stort sett fortløpende. Så hvis broder'n f.eks. sender meg en melding, og ikke får svar i løpet av dagen, da er noe galt og det tror jeg han hadde fattet også - er ganske tydelig i kommunikasjonen jeg da mot alle som betyr noe for meg.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du ligger med henne er dere ikke venner mer og blir det neppe igjen. Tipper en av to: 1. Hun er interessert, men misfornøyd med premisset dere treffes på (ikke utsikter for forhold) og gidder derfor ikke svare. 2. Hun har funnet noen andre som hun håper vil ha forhold med henne. Anonymkode: 4645b...161 Hun vet godt at jeg liker henne mer enn til bare flørt. Jeg vet ikke om hun chatter med andre. Jeg ville ikke spørre om det. Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 7 minutter siden, RealWildOne skrev: Ikke hvis du forklarer hvorfor du svarte sent, selv har jeg alltid kommunisert slik til flørter og kjærester også, hva jeg skal hver dag - så ingen går rundt og er redd for meg, med venner og familie er det akkurat det samme, alle er vant med at jeg svarer så snart jeg har anledning så slik sett har ingen måtte vente lenge på svar fra meg noen gang. Tar det alltid stort sett fortløpende. Så hvis broder'n f.eks. sender meg en melding, og ikke får svar i løpet av dagen, da er noe galt og det tror jeg han hadde fattet også - er ganske tydelig i kommunikasjonen jeg da mot alle som betyr noe for meg. Nei jeg skrev dessverre ikke hvorfor jeg ikke svarte henne før, men regna med at hun var opptatt på jobb og ikke ville få tid til å lese meldingen før etter jobb. Men som nevnt vet hun at jeg er betatt av henne. Jeg ønsker ikke bare sex og har derfor forsøkt å gå dypere inn i felles interesser samtidig som det er blitt flørtet. Hun var dessuten ikke imot å ha sex, vi har pratet om muligheten for det. Trist om hun bare spiller et spill for slikt blir jeg ikke med på. Anonymkode: 61871...e3a
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #19 Skrevet 3. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kommuniserer du med dine flørter? La oss si du flørter med en og ingen av dere er ute etter forhold for tiden. Så chatter dere. Og plutselig bare stopper den andre å svare, eller ender ikke samtalen på et ordentlig vis for den dagen. Det bare blir stille og ingen svar på evt spørsmål. Jeg trodde det var folkeskikk å avslutte en samtale med " snakkes senere" hvertfall. Hva gjør jeg? Sender melding og spør hva som skjer, eller venter? Det er gått over et døgn siden jeg sendte siste melding. Det er ellers jeg som tar initiativ til å chatte, og responsen har vært bra hittil. Blir sprø av plutselig taushet. Anonymkode: 61871...e3a Men er det slutten på en samtale, ts? Når jeg melder med venner er hele loggen, altså månedsvis og årevis med meldinger frem og tilbake en og samme "samtale". Den har altså ingen slutt. Den kan ha pauser på flere uker, men den tar aldri slutt. Dersom jeg føler jeg må høflig avslutte en sekvens meldinger så er det fordi vedkommende jeg melder med er en bekjent. Å anse en sekvens meldinger som avsluttet for kvelden/uka og si adjø eller "snakes senere" har jeg ikke vært borti det siste halve tiåret Var sånt vi gjorde før.. Anonymkode: 2ec4a...e8c
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #20 Skrevet 3. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun vet godt at jeg liker henne mer enn til bare flørt. Jeg vet ikke om hun chatter med andre. Jeg ville ikke spørre om det. Anonymkode: 61871...e3a Ok? Så det er bare hun som ikke vil ha forhold, eller har du sagt du ikke vil det heller for å ikke miste ansikt eller noe? Hvis hun vet du er forelsket i henne og overser/ikke svarer, tror jeg ikke hun er interessert, men bare liker oppmerksomheten. Anonymkode: 4645b...161
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå