Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel sitt.. En sprek dame på 81 år :) Føler hun har det meste, så ble litt tom for ideer.. Forslag taes imot med stor takk :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker hun? Dab-radio, ut på middag, noe bruksting hun ikke unner seg selv, melde henne på et kurs.

Skrevet

Vinflaske, matgave, gavekort, lekkert sjal, pent smykke, gode hansker.

Hva liker din bestemor å gjøre, og hvor mye tenker du å bruke?

Skrevet

Noe hjemmelaget? Eller hva med likør? Brente mandler oppi en krukke med et søtt bånd laget av deg selv må vel være fint til bestemødre som ofte har det meste.
Jeg vet jo ikke hva bestemoren din liker, men jeg hører innimellom at likør og lignende kan være en god idè. :) 

Skrevet

Bøker!!

Anonymkode: 2c548...92d

Skrevet

Make-up, en god ansiktskrem, parfyme eller en deilig frisørshampoo.

Anonymkode: 6fac0...3b6

Skrevet

En god ansiktskrem eller håndkrem. Kanskje mest av alt en invitasjon til teater eller cafebesøk. Tid i sammen med deg. Det hadde vært gull verdt å få presang av barn og jeg er 30 år yngre enn deg.

Anonymkode: 49444...7f9

Skrevet

Ett år ga jeg mine besteforeldre en gavepose med god såpe, sudoku, sjokolade, kjeks, noen nye sauser som var kommet på markedet og annet forskjellig som ble brukt opp. De hadde jo alt de trengte og mer til. Besteforeldrene mine var litt 'satt' i hvilke produkter de valgte, så jeg forsøkte å finne ting de ville like, men sannsynligvis ikke hadde prøvd ennå. 

I år skal mormor som er 95 og nylig har flyttet på hjem få marsipankuler som vesla har rullet selv. Det er det eneste hun har 'bruk for'.

Anonymkode: ad061...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...