Gå til innhold

Jeg avlyste date, og nå er det helt stille fra han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en helt super fyr og jeg er virkelig betatt. Vi har datet i 3-4 uker nå og har møttes 4-5 ganger. Jeg er 20 og han er 25. Vi hadde planlagt å møtes på mandag, men jeg følte meg ikke helt i form. Jeg var sliten etter helga og var fyllesyk på søndag. Jeg sendte en skikkelig melding og forklarte hvorfor det ikke passet. Han svarte at det var ikke noe problem og vi kunne ta den en annen dag. Men etter dette har jeg ikke hørt noe fra han. Han har ikke svart på snapper eller meldinger, selv om han har sett dem. Jeg forstår ingenting. Har han ghostet meg? 

Anonymkode: 1b833...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne ikke gå på date mandag, fordi du var fyllesyk søndag? Jeg hadde også droppet deg. 

Forskjellen på meg og han er at jeg ville sagt noe sånn som at jeg ikke tror vi passer sammen.

Anonymkode: cb203...7c7

Skrevet

Det kommer kanskje litt an på når du sendte meldingen. Hvis det var samme dag eller like før dere skulle treffes så kan det være at han føler du ikke har respekt for hans tid. Det hadde jeg kjent på, hvis noen avlyste i siste liten.

Han kan også ha blitt usikker på om du er interessert eller følt seg avvist.

Det kan være mange grunner. Men har du sendt han melding og spurt om han fortsatt vil møte deg? Eller består meldingene av noe helt annet?  

Anonymkode: 7ba45...d4b

Skrevet

Har du tatt initiativ? Siden du avlyste? Tror han ikke vil mase eller tvinge seg på siden du allerede har avlyst 

Skrevet

Det er jo ganske spesielt da, å avlyse en date i morgen, fordi du er fyllesyk i dag. Dere har møttes såpass mange dager at du burde være litt mer komfortabel på dette nivået. Så dette er på nivå med "beklager, jeg er opptatt, jeg skal vaske håret" Jeg hadde heller ikke giddet å bruke noe mere tid på deg. 

Anonymkode: ea508...5b3

• Liker 3
Skrevet

Skjønner godt at han ikke svarer, enten har du brukt en utrolig tynn unnskyldning for å avlyse, de aller fleste klarer å gjennomføre en date to dager etter fylla. Klarer du ikke det så drikker du mer enn du tåler, og det hadde også vært veldig lite attraktivt i mine øyne. Nøyaktig hva som er årsaken vet ikke vi, men tror jeg bare ville latt være å ta mer kontakt og se om han gjør det (men hvis du ikke har prøvd å ta konkret initiativ til en ny avtale, så ville jeg gjort det først). 

• Liker 4
Skrevet

Det er naturlig at den som avlyser tar initiativ til et snarlig treff. Så her må du på banen, raskest mulig!

• Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke en sånn pudding, når det står utallige menn klare til å ta hans plass. Gå for en som ikke redd for å være en voksen mann. En som ikke får deg til å føle deg usikker, men heller får følelsene dine til å bruse. 

Denne fyren virker ikke til å være blant de mest oppegående, og kommer til å være singel lenge.

Anonymkode: d1b24...a0d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...