Gjest Vil ikke Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Mange år siden forrige julebord. I år skal jeg delta. Saken er skjørt og ankelstøvler. Lang reisevei og både gåing og venting på offentlig kommunikasjon. Til daglig går jeg i ullundertøy og ullgenser. Altså er jeg en frossen person. Jeg skjønner at det er strømpebukse av ull som gjelder, men hvordan få det tykt nok og varmt nok? Det trekker så fort igjennom strikkede plagg. Kom med tips og råd. Gjerne også med konkrete kjøpsråd.
Fru Uperfekt Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, Vil ikke skrev: Mange år siden forrige julebord. I år skal jeg delta. Saken er skjørt og ankelstøvler. Lang reisevei og både gåing og venting på offentlig kommunikasjon. Til daglig går jeg i ullundertøy og ullgenser. Altså er jeg en frossen person. Jeg skjønner at det er strømpebukse av ull som gjelder, men hvordan få det tykt nok og varmt nok? Det trekker så fort igjennom strikkede plagg. Kom med tips og råd. Gjerne også med konkrete kjøpsråd. Varmekrem.
Gjest Vil ikke Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Aldri hørt om varmekrem Den må du forklare. Smøre på? Varer hvor lenge? Det tar iallfall 1,5 å reise hjem
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Stillongs/superundertøy utenpå strømpebuksa Anonymkode: 7e76a...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Jeg går i skjørt/kjole hele året. På vinteren er det naturlig nok ull som gjelder, gjerne med ullknestrømper eller ull-leggings til. Er det kaldt kjører jeg flere lag, og biter det virkelig har jeg ulltruser. Anonymkode: 5414b...416 1
skruf Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Jeg går mye i skjørt og kjoler til vanlig, og om vinteren så bruker jeg ullstrømpebukser, ullboxer og strømper i ull som går til over lårene. Er faktisk varmere enn å bruke jeans! Men siden du skal på julebord så går jeg utfra at du har lyst å bruke ei tynnere strømpebukse, og at kjolen er i tynnere stoff og mere pyntet enn hva jeg bruker til vanlig. Hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg hadde gått for ei sort strømpebukse i 100 den, og lange strømper eller leggvarmere som du tar av når du kommer til julebordet. Bruk gjerne varme sko og ta med småsko i vesken. Ullkåpe vil holde deg varm, og ha gjerne en lang og varm ullcardigan under som du kan henge av sammen med jakken din. Hansker er et must. Gjerne et stort ullskjerf som du baller godt rundt hals og nakke, det kan du også trekke over hodet uten å ødelegge frisyren. 2
Daria Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Tights med fleece-for utenpå de tynne strømpene - de er tettere enn ullstrømper og trekker ikke så fort gjennom. Eventuelt lange tykke ullsokker (typ nikkers-strømper el.l.) eller leggvarmere utenpå der igjen. Endret 2. desember 2016 av Daria
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Stilongs og boblebukse, så skifter du når du kommer frem. Anonymkode: 1bb16...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Fin strømpebukse under og ullstilongsen over for turen. Av med ull fremme. Anonymkode: 740d2...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Underskjørt og to lag strømpebukse, ta med sko i en pose og gå med tykke ullsokker og lange vinterstøveleyter til og ha en lang tykk jakke og ullskjerf og hansker. Anonymkode: 63187...800
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Du kan gå i en svær kåpe til og fra.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 1 time siden, Vil ikke skrev: Mange år siden forrige julebord. I år skal jeg delta. Saken er skjørt og ankelstøvler. Lang reisevei og både gåing og venting på offentlig kommunikasjon. Til daglig går jeg i ullundertøy og ullgenser. Altså er jeg en frossen person. Jeg skjønner at det er strømpebukse av ull som gjelder, men hvordan få det tykt nok og varmt nok? Det trekker så fort igjennom strikkede plagg. Kom med tips og råd. Gjerne også med konkrete kjøpsråd. Noen tipset om dun-skjørt (som enkelt tas av og på) i en tråd for flere uker siden Kjøpes på sportsforretninger. Anonymkode: 1907f...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå