AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Hva gir man til foreldre som bare ønsker seg snille barn? Har prøve å gi noe som de er interessert i, men det har liksom aldri falt i smak. Noen som har tips? Anonymkode: b9cfa...972
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Lag album, typ fotobok fra Japan Photo. Med bilderfra ferietur, barndom osv. Eller kalender? Anonymkode: 775b7...5bb 1
Inwe Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Pleier å kjøpe gavekort på teater eller lignende. Det blir alltid brukt en eller annen gang. I tillegg pleier jeg å ha med noe eksklusivt man kan lage mat på, en god vin eller god øl. 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Gavekort og øl tror jeg kan slå an! Takk Anonymkode: b9cfa...972
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 jeg prøver å gi gaver som enten blir brukt opp eller en opplevelse. Billetter til tv innspilling, stand up, teater, matlagingskurs, dansekurs, sminkekurs, bartenderkurs eller noe slikt. Er egentlig ikke så glad i å gi alkohol i gave, men jeg er innom flyplassen ofte så en fin flaske derifra er en grei nødgave Anonymkode: 66f4e...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå