Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vi er begge studenter, og prisen må være ca. 500 kr. Hun er 22 år gammel, og har ingen interesser. Noen som har noen tips? Kom gjerne med eksempler på hva dere ønsker dere selv. Tusen takk for alle svar!

Endret av Magnus_L
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun og hvilke interesser har hun?

Anonymkode: 9384f...eb0

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er hun og hvilke interesser har hun?

Anonymkode: 9384f...eb0

Jeg endret tråden ;)

Skrevet

Jeg er student og tidlig i 20-årene selv. På min ønskeliste står blant annet:

Hudpleie
Mummikopper
Fin toalettmappe 
Diverse bøker
Pizzasaks
Liten lommebok
Mobildeksel 
Ullundertøy
Duftlys
Pledd
Pysj

Hadde gått an for eksempel og satt sammen flere av disse "mindre" gavene til en kosete gavepakke om du ikke vil gi "bare" en ting :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp en bok, en vin eller fine blomster. 

Anonymkode: 09cd5...1b2

• Liker 1
Gjest RealWildOne
Skrevet

Ble for lavt budsjett dette i forhold til gaven jeg var tenkt å foreslå, nemlig tandem-hopping i fallskjerm eller paragliding, det er en gave hun definitivt ville huske for resten av livet...

Jeg ville kanskje ha kjøpt noe hun har nytte av med ditt budsjett, kanskje en gave som kan motivere henne til å bli med deg på tur ute i naturen? Gode sko for formålet, med et kort der du kan skrive at du håper at hun vil følge med deg på fine turer ut i naturen etc.

Skrevet

Opplevelses gaver, noe dere kan gjøre sammen. 

standup show
Teater
Se en sport
Matlagingskurs
Dansekurs
Fotokurs

Dette er ting som er i nærheten av meg. Ting jeg har sett på selv. Vi er begge studenter :)

• Liker 1
Skrevet
På 4.12.2016 den 12.43, ElineRB skrev:

Opplevelses gaver, noe dere kan gjøre sammen. 

standup show
Teater
Se en sport
Matlagingskurs
Dansekurs
Fotokurs

Dette er ting som er i nærheten av meg. Ting jeg har sett på selv. Vi er begge studenter :)

God idé! Opplevelser trenger ikke koste så mye. Du kan jo kanskje lage et hjemmelaget gavekort og ta henne med på tur? Eller f.eks en vinsmaking hvis hun liker vin? Sjokoladesmaking eller spøkelsesvandring? Jeg vet ikke hvor du bor da, men dette er ting som finnes i Oslo i alle fall :)

Skrevet

Husk å se etter student pris. Det har de hvertfall her på teateret

Skrevet

Ingen har "ingen" interesser. :ler: Jeg mener: døgnet har 24 timer. Hva gjør hun for å fylle dem? Det kalles interesser, om det nå enn er YouTube-binging, trening, hår og sminke eller søvn.

Gi oss interesser, ts. Gi oss ting hun har nevnt i forbifarten at hun er fascinert av det siste halvåret. Gaver er nemlig ikke noe size fits all. De forteller henne om du kjenner henne eller ikke. Så her kan det misses.

Anonymkode: a1ecb...e33

Skrevet

Se på youwish.no 😁 Kjøpte akkurat til min kjæreste der! Feks sjokolade smaking, hvilke jente vil ikke like det? Hadde jeg gjort 🙋🏼  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...