Gå til innhold

Beste stedet på nett for å finne uforpliktende sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette er et seriøst spørsmål, og nei jeg er ikke en mannsgris som ønsker å knulle alt jeg ser.

Jeg er derimot på jakt etter et uforpliktende eventyr med noen likesindige. Jeg lurer derfor på om noen vet hvor det beste stedet på nettet er for å finne noen? Tinder har jeg prøvd, men det er vanskelig og man blir raskt oppfattet som en sexgris straks man sier at man bare vil ha sex.

Derfor ønsker jeg helst å melde meg inn på en datingsside der det ligger i kortene hva man er ute etter, slik at det stort sett er likesinnede kvinner der. Men så vet man jo at på de fleste slike sider er det mye humbug og gjerne 95% menn og fake profiler.

Igjen, prøv å svare seriøst, dette er et seriøst spørsmål. Noen gode tips?

Anonymkode: 87883...f9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste jeg kommer på er Cupido.

Ellers virker det som at du vil ha noe enkelt, så da må du nesten kjøpe deg tjenester. Altså, hvis du vil gjøre det enkelt for deg selv. Situasjonen du beskriver er nesten som at en kvinne skulle bemerket at hun ikke finner tusenlapper rundt omkring på bakken, hehe, og at hun trenger tips for å finne tusenlapper på bakken. 

Anonymkode: 067d9...a1b

Skrevet

Finn en mann. Letter for deg å finne likesinnede blant menn. 

Anonymkode: 5f238...347

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er dame og lurer litt på det samme. 

Jeg er litt "prippen" av meg, så er egentlig ikke for ons eller noe. Vet alke sier det er lett for oss damer å få seg noe, men ikke så lett å være "dydig" og "prippen" og samtidig ønske seg uforpliktende sex uten "hemninger". 

Jeg vil gjerne finne en "renslig" mann til slikt bruk. Hvor finner jeg han?

Anonymkode: 5bb62...ceb

• Liker 1
Gjest Lakrisbjørn
Skrevet

Om du er litt småfetisjist kan vel alltids Fetlife være noe. Likevel vil jeg si at det aller, aller enkleste er IRL. Du møter fryktelig mye konkurranse på nett av andre menn, og med mindre du er veldig attraktiv (eller ser sykt god ut på bilder) og klarer å presentere deg bra profilmessig og over meldinger vil du slite en god del.

Det er selvsagt ikke "barebare" IRL heller, men det er mye lettere. Det samme på tinder forsåvidt, men det kommer an på hvordan du angriper situasjonen. Jeg tror mange gjør den feilen å snakke til jenta som hu er ei sexdukke, fremfor å bli kjent med personen i første rekke.

Gjest Annetnavn_
Skrevet
12 minutter siden, Nordavind skrev:

Kvinneguiden :)

Har du funnet noen her?

Skrevet (endret)

Bra at du står ærlig frem med hva du søker. For damer er det veldig lett å finne sexpartner vil jeg tro. Jeg har flere flotte menn som ønsker å treffe meg for sex. Men for menn er det anderledes? Jeg på min side synes det er vanskelig å finne en seriøs mann for forhold som jeg er interessert i. 

Du kan jo foreks forsøke møteplassen. Men skriv hva du er ute etter i profilen. Det fins en del sexdating sider også. 

Endret av JenniferA
Gjest Nordavind
Skrevet
2 minutter siden, Strixa skrev:

Har du funnet noen her?

Nei, snakker ikke av erfaring😁 er ikke interessert i sånt

Skrevet

Vanskelig å finne noen vet du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...