Gjest Lea Skrevet 28. november 2004 #1 Skrevet 28. november 2004 Jeg er så lei av dressjakkene mine. Og nå er det duket for julebord igjen. Har knapt med tid til shopping og aner ikkehva jeg skal velge. Kan dere hjelpe meg litt? Toppen bør ikke være for "naken" og det må være mer enn spaghettistropper. Jeg MÅ ha BH under og det bør ikke være noe som er for trangt over magen. Farge? Helst ikke pasteller eller for "søtt". Gjerne rødt, turkis eller kanskje hvitt? Har noen av dere sett noe i en eller annen butikk (i Oslo) som kan passe? Eller har dere tips om hva jeg bør se etter?
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #2 Skrevet 28. november 2004 Babydoll topper med skjæring under bysten er veldig pent hvis du ikke kan ha noe som er veldig tettsittende over magen og samtidig ikke være for avkledd. Vero Moda, Lene V og Match Woman kan være gode tips for å finne slike.
Gjest Lea Skrevet 28. november 2004 #3 Skrevet 28. november 2004 Jeg har sett på slike topper, men er redd for at jeg skal se till bomsete ut i dem. Jeg kler nok best topper som er litt innsvinget i midjen ettersom jeg er litt kraftig over bysten og ganske "rett" nedover (ikke markert midje, ganske smale hofter) Men det er mulig at jeg tar feil. Skader jo ikke å prøve heller. Takk for tipset!
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 B-young har masse topper i forskjellige modeller. Ikke er de så dyre heller, det syntes jeg er greit når det er sånne topper som ikke brukes så ofte.
Arwen Skrevet 28. november 2004 #5 Skrevet 28. november 2004 Vi har akkurat fått inn en nydelig brun og rosa topp på Cubus. Den har brede stropper så det går helt fint med BH under.
Samantha Skrevet 28. november 2004 #6 Skrevet 28. november 2004 På den Ichy(?)- butikken på Arkaden er det virkelig flust i litt pynta toppar. Det burde vere bra sjanse for å finne noko du likar der! :-)
Gjest Lea Skrevet 28. november 2004 #7 Skrevet 28. november 2004 Takk for flere tips! Jeg begynner å bli litt stressa. Har to kvelder å bruke på shopping før det er for sent. Ikke lett når man i utgangspunktet hater å handle klær :-?
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2004 #8 Skrevet 28. november 2004 Lene V og Kappahl har fått inn mye fint til jul også!
Gjest Lea Skrevet 29. november 2004 #9 Skrevet 29. november 2004 Jeg endte opp med å kjøpe meg en røff dress. Og mangler fortsatt topp og sko Men å har jeg jo jakke da, så jeg kn velge et eller annet men stropper og bare skuldre. Utrolig mye perler og glitter i butikkene nå. Og broderier. Mote eller ei.. det er ikke min stil Jeg prøvde forresten en sånn baby-doll-sak. Så ut som jeg var gravid i 7. mnd i den :-? Ikke helt pent, nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå