Gå til innhold

Hvis du fikk velge mellom å bli verdens vakreste eller verdens smarteste, hva ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymkode: fac21...0f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Notatboka
Skrevet

Verdens smarteste, uten tvil. Tenk for et interessant liv man har som smart, all kunnskapen man sitter på. Å være pen er bare utseendet. Det beriker ikke livet i mine øyne.

Skrevet

Kunne godt tenkt meg å bli verdens smarteste.  😎 Bare fått inn all kunnskapen uten problem.  Fantastisk.  🤗

• Liker 1
Skrevet

Ingen av de. For tenk hvor kjedelig liv det ville blitt. Ingen virkelige utfordringer på noe som helst.

Anonymkode: 911dc...e6c

Skrevet

Verdens smarteste, så klart. Jeg tror det er slitsomt å gå rundt og være så voldsomt vakker, folk som glor og dømmer deg og vil ta bilder - nei. Som verdens smarteste kunne jeg fortsatt være meg selv, ingen hadde behøvd å vite det om jeg ikke ville det. 

Men jeg tror det hadde vært litt kjipt, det også. Hvordan holde ut med all dumskapen i verden, om man selv forstår og kan analysere alt. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville faktisk valgt å være verdens vakreste.

Jeg ser for meg at det må være veldig ensomt å være verdens smarteste. Veldig få man kan ha interessante samtaler med osv. Alt småsnakk om TV-kjendiser og været i Norge tror jeg hadde blitt for kjedelig, for fort.

Men er man verdens vakreste kan man tjene gode penger bare på utseendet sitt. "Sitt der, smil." Værsågod, 500 000 kr til deg. I tillegg har folk som er veldig pene en tendens til å bli behandlet litt bedre, så det er jo fint å ha også.

Anonymkode: 61251...553

• Liker 7
Skrevet

Smarteste. Jeg er en nyskjerrig sjel, og vil vite mesy mulig. Desverre har jeg dårlig hukommelse, så husker ikke mye av det jeg lærer. Men synes det er forferdelig spennende å lære nye ting. 

Anonymkode: 4a5a4...88b

• Liker 2
Skrevet

Begge, bare det beste er godt nok for meg:)

Anonymkode: 2a02c...257

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Verdens smarteste selvfølgelig, hadde passet meg som er vitebegjærlig.

Skrevet

Verdens vakreste - ikke fordi det er viktigere for meg, men fordi jeg tror at det er ekstremt deprimerende å være veldig smart, dessverre. 

Anonymkode: 9569c...e08

• Liker 5
Skrevet (endret)

Verdens vakreste. Fordi jeg tror ikke alltid det er en dans på roser å være veldig intelligent. 

Endret av Mihva
Gjest The damned
Skrevet

Verdens smarteste. Det virker mye mer interessant enn å være verdens vakreste. Tenk på alt jeg kunne visst og alt jeg kunne forsket på og funnet opp ting til og med. Kunne gjort en forandring da.

Å være verdens vakreste virker bare overfladisk,kjedelig og utseendet varer ikke evig.

Skrevet

Jeg foretrekker å bli verdens vakreste, fordi de smarteste vet så jævlig godt hvor idiotiske ting de gjør. 

Magnus Carlsen er verdens smartest sjakkspiller. I det åttende partiet tok han flere dårlige avgjørelser og tapte. Han hadde det fryktelig vondt etterpå, mye fordi han forsto så innmari godt hva han hadde gjort, og at det var hans egen feil. Alle gjør tabber og idiotiske feil. De dumme kan ikke noe for det., og merker det knapt nok. De smarte kan bare skylde på seg selv og er blodig klar over hvilke feil de gjør og har gjort.

• Liker 1
Skrevet

Vakreste, det er ingen fordel å være smart.

Jeg har blitt målt på Mensa test til å være i den 0,5% øverste sjiktet av IQ fordelingen. Det har kun medført frustrasjon og ergrelse så smartere? nei takk. 

Tror jeg setter på anonym knappen, det er av en eller annen grunn stas å være god i sport o.l, men er du intelligent må du for all del ikke la noen få vite det, for da er du dust da.....

Anonymkode: 40e2c...850

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de. For tenk hvor kjedelig liv det ville blitt. Ingen virkelige utfordringer på noe som helst.

ingen utfordring hvis du er mer intelligent enn snittet? det finnes ingen større frustrasjon!

• Liker 1
Skrevet

Ville vært verdens vakreste, om det forutsetter at jeg beholder hjernen min. 

Tror det hadde vært kjipt å være verdens smarteste, vanskelig å finne noen å holde en diskusjon med, samt må være utrolig vanskelig å finne en partner med noenlunde likt intellekt. Dog hadde jeg ikke takket nei til å være ørlite smartere enn jeg er nå. 

Anonymkode: e2ae6...28c

• Liker 1
Skrevet

Verdens vakreste. Er man smart er det ikke åpenbart at man tjener masse penger, og om man gjør det må man utdanne seg/finne opp noe og generelt sett jobbe hardt for å tjene gode penger. Er man usannsynlig vakker behøver man verken være særlig hardtarbeidende eller talentfull for å tjene penger uten særlig innsats. Man behøver antageligvis ikke være særlig fotogen eller kunne spille skuespill heller. 

Anonymkode: 84d8c...40d

Skrevet (endret)

verdens smartest. Skjønnhet varer ikke evig. Jeg kunne fått en virkelig god jobb og tjent fett og levd bra. Hjulpet de som trengte det. Kanskje jeg kunne funnet opp noe som kurerte all verdens sykdommer 😊

Endret av Iguana
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ingen utfordring hvis du er mer intelligent enn snittet? det finnes ingen større frustrasjon!

Å være den mest smarte betyr at du ikke vil ha noen å bryne deg på. Helt alene i verden, og ingen du kan diskutere med. Det er total ensomhet. Og derfor vil jeg ikke være den smarteste, eller den vakreste.

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, I Grosny skrev:

Jeg foretrekker å bli verdens vakreste, fordi de smarteste vet så jævlig godt hvor idiotiske ting de gjør. 

Magnus Carlsen er verdens smartest sjakkspiller. I det åttende partiet tok han flere dårlige avgjørelser og tapte. Han hadde det fryktelig vondt etterpå, mye fordi han forsto så innmari godt hva han hadde gjort, og at det var hans egen feil. Alle gjør tabber og idiotiske feil. De dumme kan ikke noe for det., og merker det knapt nok. De smarte kan bare skylde på seg selv og er blodig klar over hvilke feil de gjør og har gjort.

Er du veldig smart, så kan du lære deg selv hvordan håndtere vanskelige følelser. Tror ikke IQ har så mye å gjøre med om noen blir veldig preget av noe eller ei, er helt andre ting som spiller inn som regel

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være den mest smarte betyr at du ikke vil ha noen å bryne deg på. Helt alene i verden, og ingen du kan diskutere med. Det er total ensomhet. Og derfor vil jeg ikke være den smarteste, eller den vakreste.

Hva om du bare har 1 mer i IQ enn den nest smarteste?

Anonymkode: 3d0b5...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...