AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Dette er IKKE mitt bilde men det er slik jeg vil se ut : Jeg har allerede septum piercing, og har tenkt litt på å ta piercing i kinnene eller sånne såkalte "shark bites" som hun har under leppa. Hva tenker dere? Er det for mye å ta alle piercingene? I så fall, hva er finest; sharkbites eller kinnpiercing? Ser ofte at når folk har mange piercinger i ansiktet så ser det rotete ut, men hun her hadde fin kombinasjon synes jeg. Så ganske symmetrisk ut. Men jeg spurte mamma og hun synes det så voldsomt ut. Men hun er jo litt gammeldags av seg og liker heller ikke septum piercingen min. Anonymkode: 53665...76f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 For å ha denne type piercing burde du også ha stilen ellers. Ei lita blond frøken med sommerkjole å det der hadde blitt helt feil (syns jeg) Anonymkode: 45287...046 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å ha denne type piercing burde du også ha stilen ellers. Ei lita blond frøken med sommerkjole å det der hadde blitt helt feil (syns jeg) Anonymkode: 45287...046 Hehe der er jeg enig. Men har ganske lik stil. Har lilla hår. Anonymkode: 53665...76f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Hva synes dere andre? ts Anonymkode: 53665...76f
The Kitten Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Jeg synes det er stygt, men så er det heller ikke jeg som skal gå med det.
estrella Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Kinnpiercing synes jeg var kult, når jeg var 16. Jeg hadde så lyst på. Nå er jeg 26 år og veldig glad for at jeg slipper å gå rundt med arr etter piercinger der. Så jeg ville ikke tatt det pga det. De andre er helt ok (til rett person, jeg hadde sett teit ut), der blir ikke arr så veldig synlig hvis/når du lar de gro igjen. 1
PaperFlower Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Jeg er en av de som elsker piercinger (og tatoveringer, og alt som har med "body modifications" å gjøre) så jeg synes så mange piercinger bare er tøft. Hvis du liker det, og er sikker på at det er noe du ønsker og eventuelt godtar å leve med arrene hvis du bestemmer deg for å ta de ut synes jeg du burde gjøre det. Du lever bare en gang, husk det. 9 timer siden, AnonymBruker skrev: For å ha denne type piercing burde du også ha stilen ellers. Ei lita blond frøken med sommerkjole å det der hadde blitt helt feil (syns jeg) Anonymkode: 45287...046 Jeg er faktisk litt uenig med AB over her^. Så lenge man har selvtilliten så synes jeg det ser tøft ut, enten personen er blond iført en lett og lys sommerkjole eller har hanekam og mørke skinnklær på seg. Jeg synes det aller viktigste er å ha selvtilliten til det. Man kommer til å få mange blikk, noen positive og noen negative. Om man blir spurt av ei gammel, sur kjerring på bussen hvorfor du har metall i trynet, må man klare å holde hodet høyt og ha et godt svar på lur. Klarer man å alltid holde hodet sitt høyt og være et positivt og glad menneske synes jeg piercingen bare blir en del av personligheten. Og hvis man er redd for at piercingene blir for maskuline eller noe sånt, er det bare å veie det opp med andre myke, mer feminine ting. F.eks. bølger i håret, kjole/skjørt, høye hæler, lange øyevipper... Eller hvis man foretrekker et litt mer tøft utseende kan man kjøre på med mørkt hår, mørkere sminke - eventuelt ingen sminke i det hele tatt... Jeg synes det blir fint uansett!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Syntes det er stygt, alt av det. Så ikke ville jeg hatt noen av delene... Men iallefall hvis du skal ha burde du ikke ha alt Anonymkode: 38b2f...b92 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Litt mange. Nesa er alltid fint, men kanskje bare sammen med en eller to av de andre? De i kinna er fine! (Symmetrisk) Det er lett å få ganske store arr senere i livet. Hadde hatt det i bakhodet... Anonymkode: 6bf10...ced 1
Saphyria Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 Eg elsker piercinger, så eg liker det og syns det er akkurat passe mengde for ansiktet. Det er uansett du som skal gå rundt slik, så det eineste som betyr noe, er hva du tenker selv.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #12 Skrevet 3. desember 2016 Jeg liker piercinger og er tatovert fra brystet og ned. Men jeg må likevel si: ikke gjør det! jeg går rundt med stygge arr etter de piercingene jeg hadde når jeg var ung. Nå er jeg 35 og det er ikke mye gøy å gå rundt med hull i ansiktet når man prøver å bli tatt seriøst på jobb og er ferdig med blått hår perioden. Tenk deg godt om. Anonymkode: 58a92...5a4 3
Persephone Skrevet 5. desember 2016 #13 Skrevet 5. desember 2016 Jeg syns dette ser utrolig pent og feminint ut. For at dette ikke skal bli rotete tror jeg det kan være viktig å tenke på hva slags smykker du har. En labrett i leppa, sånn som her på bildet, virker mye mindre dominerende enn ringer. Hold deg også til én eller toppen to farger på smykkene. Noe som også gir en mye mykere look er smykker i gull eller rosegull. Jeg har selv septum som jeg kun pleier å bruke små ringer i rosegull i. Det syns jeg er utrolig fint da.
Gjest OxBall Skrevet 5. desember 2016 #14 Skrevet 5. desember 2016 Synes det er for mange. Nesa er ikke fint, ser ut som noen buser er på vei ut.
JenniferA Skrevet 6. desember 2016 #15 Skrevet 6. desember 2016 På 2.12.2016 den 12.46, AnonymBruker skrev: Dette er IKKE mitt bilde men det er slik jeg vil se ut : Jeg har allerede septum piercing, og har tenkt litt på å ta piercing i kinnene eller sånne såkalte "shark bites" som hun har under leppa. Hva tenker dere? Er det for mye å ta alle piercingene? I så fall, hva er finest; sharkbites eller kinnpiercing? Ser ofte at når folk har mange piercinger i ansiktet så ser det rotete ut, men hun her hadde fin kombinasjon synes jeg. Så ganske symmetrisk ut. Men jeg spurte mamma og hun synes det så voldsomt ut. Men hun er jo litt gammeldags av seg og liker heller ikke septum piercingen min. Anonymkode: 53665...76f Jeg synes at det er flottere uten piercing!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå