Gjest Philip J. Fry Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Jeg vet at det er en stor forbrytelse og være mann i dagens samfunn. Så la meg beklage at jeg er en mann. Det var ikke meningen. Jeg angrer dypt på at jeg valgte å bli en mann.
exictence Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Selv om du skulle ønske du heller var kvinne, kan du ikke hjelpe for at du er en mann. Så det trenger du ikke å beklage. Bare fokuser på ditt beste. Da er du god nok, og det gjelder like mye uansett kjønn. Endret 2. desember 2016 av exictence 1
Nappetass1 Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 For en barnslig uttalelse. Butthurt? 8
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, exictence skrev: Selv om du skulle ønske du heller var kvinne, kan du ikke hjelpe for at du er en mann. Så det trenger du ikke å beklage. Bare fokuser på ditt beste. Da er du god nok, og det gjelder like mye uansett kjønn.. Han mener det ikke. Han bare furter. Anonymkode: 9ef37...268 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 enda ett nytt patetisk lavmål, av idiotiske og latterlige trolle-tråder... Anonymkode: dfc89...2ef 5
Atleten Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Stakkars deg som føler deg så misforstått 😐 Jeg er mann selv og føler heldigvis ingen grunn til å beklage det. Jeg har aldri blitt oppfordret til å gjøre det heller 😊 Endret 2. desember 2016 av Atleten 11
pautina Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Flott, ta på deg skylden for alt menn har gjort galt, kan du samtidig ta på deg lite White shame for alle grusomheter våre forfedre har begått så er vi langt på vei. Selv skal jeg nå hjem og banke gubben siden sikkert minst en av hans forfedre har banket minst en av mine formødre, så skal jeg legge bena på bordet mens han lager middag siden pappan hans sikkert så sport mens mora lagde middag før en gang. jada, gratulerer 2
Siri84 Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Takk for at du fikk meg til å smile 😉 men beklagelsen er ikke godtatt 😜 Jeg er glad i menn, og synes det hadde vært en ufattelig trist verden uten flotte, ærlige, trofaste, hjelpsomme og unike menn! Så jeg vil ihvertfall ikke høre en beklagelse fra noen bare på grunnlag av å være en mann 😜 Hvis du derimot er et uærlig, løgnaktig, illojalt, manipulerende og/eller et slemt menneske, så skal du mer enn gjerne få be om unnskyldning for disse (og andre uflaterende kvaliteter). Men å si at du har disse kvalitetene (om du har dem) fordi du er en mann, det er ikke godkjent! Og ikke minst en fornærmelse mot alle menn som ikke innehar de samme negative karakteristikkene. Du vet kvinner kan inneha rimelig negative personlighetstrekk de også 😜 Tipper det var det som var poenget ditt, ikke døm et helt kjønn på grunnlag av noen individ 😉 Point taken, men dette vet alle oppegående mennesker allerede. De andre skal du ikke bry deg om 😉 1
Gjest Perfem2 Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 (endret) . Endret 27. januar 2017 av XXVIII
Gjest Baremenneske Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 10 minutter siden, Philip J. Fry skrev: Jeg vet at det er en stor forbrytelse og være mann i dagens samfunn. Så la meg beklage at jeg er en mann. Det var ikke meningen. Jeg angrer dypt på at jeg valgte å bli en mann. Du er unnskyldt...!😇 ...men har du tenkt på at det er jo noen av dere som faktisk kler seg i dameklær og sminker seg også!- kanskje det kan være en liten løsning!? 😉😅
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #11 Skrevet 2. desember 2016 16 minutter siden, Philip J. Fry skrev: Jeg vet at det er en stor forbrytelse og være mann i dagens samfunn. Så la meg beklage at jeg er en mann. Det var ikke meningen. Jeg angrer dypt på at jeg valgte å bli en mann. Så du var kvinne før? Anonymkode: e2d03...915 3
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2016 #12 Skrevet 2. desember 2016 5 minutter siden, Baremenneske skrev: Du er unnskyldt...!😇 ...men har du tenkt på at det er jo noen av dere som faktisk kler seg i dameklær og sminker seg også!- kanskje det kan være en liten løsning!? 😉😅 😊😊jaa det er ikke tull engang😊
exictence Skrevet 2. desember 2016 #13 Skrevet 2. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han mener det ikke. Han bare furter. Anonymkode: 9ef37...268 Ja, det vet jeg.
Gjest Herr Heftig Skrevet 2. desember 2016 #14 Skrevet 2. desember 2016 Du kan bytte kjønn på hos skattetaten.
teblad Skrevet 2. desember 2016 #16 Skrevet 2. desember 2016 Her tror jeg TS vil at vi skal spørre hva som har skjedd, så: Hva har skjedd, TS?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #17 Skrevet 2. desember 2016 Å herregud. Ta deg sammen, mann. Jeg er så jævlig lei av den patetiske sutringen som det her. Det er helt legitimt å fremme et standpunkt om at vi menn (for jeg er også mann) blir diskriminert eller kneblet i dagens Norge, det kan jo til og med hende du kan ha et poeng også på et og annet område selv om jeg er rimelig trygg på at det finnes betraktelig verre skjebner her i verden enn å være mann i Norge. Men da får du faen meg gjøre det på en annen og mer intelligent måte enn som en moody tolvåring som skriker "Jeg vet det, jeg er verdens dummeste og teiteste og dusteste!!!" bare for å bli motsagt. Anonymkode: efda1...22d 5
Gjest KlippKlapp Skrevet 2. desember 2016 #18 Skrevet 2. desember 2016 Det skulle da bare mangle, mann.
Gorgonzola Skrevet 2. desember 2016 #19 Skrevet 2. desember 2016 12 timer siden, Philip J. Fry skrev: Jeg vet at det er en stor forbrytelse og være mann i dagens samfunn. Så la meg beklage at jeg er en mann. Det var ikke meningen. Jeg angrer dypt på at jeg valgte å bli en mann. Shait! Valgte du? Da gikk jeg glipp av noe, fortell!!!! Skjønt, om jeg hadde hatt valget ville jeg valgt det samme en gang til - oh yess!!!!!!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #20 Skrevet 2. desember 2016 12 timer siden, Philip J. Fry skrev: Jeg vet at det er en stor forbrytelse og være mann i dagens samfunn. Så la meg beklage at jeg er en mann. Det var ikke meningen. Jeg angrer dypt på at jeg valgte å bli en mann. Ingen som har problemer med menn. Menn er veldig bra. (Men det er forsvinnende få menn blant de som er født med penis i dag. Det er en stor overvekt f____er blant dem som ødelegger for kjønnet deres. ) Anonymkode: a469d...7e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå