AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #21 Skrevet 4. januar 2017 Snakker om å lage problem av ingenting! Du kan fint be om å ikke få kvittering på Mail og du kan skru av varsler på sms. Så utrolig hårsåre folk er! Kitchn er en av butikkene som har desidert best tilbud for medlemmer. Har sjelden sett butikker som gir bedre kupp enn dem. Og nei, jeg jobber ikke der. Anonymkode: a2450...1f6 1
penny_ Skrevet 4. januar 2017 #22 Skrevet 4. januar 2017 Hvem bryr seg? Dette får du skrive til Kitchn og ikke på KG.... 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #23 Skrevet 4. januar 2017 7 minutter siden, penny_ skrev: Hvem bryr seg? Dette får du skrive til Kitchn og ikke på KG.... Tror du ikke Kitch'n sitter på KG og følger med altså? Anonymkode: 75ef2...9fd
Million Skrevet 4. januar 2017 #24 Skrevet 4. januar 2017 På 3.12.2016 den 13.35, Akay skrev: På nett derimot er det lovfestet at man har 30 dagers angrefrist. Der tror jeg du har misforstått. " Send eller lever varen til selgeren innen 14 dager etter at du meldte fra at du angret deg. " Sitat fra Forbrukerrådet
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #25 Skrevet 4. januar 2017 Jeg skulle ønske folk kunne slutte å blande sammen angrefrist (som er en lovfestet rettighet ved enkelte typer kjøp) med den frivillige bytteretten og "åpent kjøp" som enkelte butikker opererer med. Det blir jo bare rot i slike diskusjoner når alle snakker forbi hverandre. Anonymkode: f0577...57d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå