Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å ha noe pynt på ytterdøren, men ikke få hull i døren. Finnes sikkert sterk tape, lim, men det lager stygge merker, gjør det ikke?

Vet du noe smart til å få hengt opp noe pynt uten at det lager noe spor etter det når vi tar det ned igjen?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det glass på døra kan du feste pynten i sugekopper feks...

• Liker 2
Skrevet

Heng en krok med sugekopp? Tenker på sånn typisk baderomskrok. Det finnes noen med en slags skrugreie utenpå sugekoppen som gjør at det holder veldig bra om det er f.eks malt flate. 

Det går også an å henge en liten krok opp-ned øverst på innsiden av døra, og så henge pynten i et pent bånd som går over toppen av døra. Du kan evt ha en sløyfe eller noe på innsiden. Det er i hvertfall lettere å få av lim på innsiden enn på utsiden siden temperaturen ikke varierer like mye der. 190qx70tjpvnejpg.jpg

• Liker 2
Skrevet

Heng det på dørhåndtaket :D

Anonymkode: 95cdd...84c

Skrevet

Funker sånne command-strips (tror ikke det bruker å lage mye merker) for det du skal henge opp?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Scherbatsky skrev:

Funker sånne command-strips (tror ikke det bruker å lage mye merker) for det du skal henge opp?

Geniale greier    

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, Mamasitas skrev:

Er det glass på døra kan du feste pynten i sugekopper feks...

18 timer siden, Kvist skrev:

Heng en krok med sugekopp? Tenker på sånn typisk baderomskrok. Det finnes noen med en slags skrugreie utenpå sugekoppen som gjør at det holder veldig bra om det er f.eks malt flate. 

Det går også an å henge en liten krok opp-ned øverst på innsiden av døra, og så henge pynten i et pent bånd som går over toppen av døra. Du kan evt ha en sløyfe eller noe på innsiden. Det er i hvertfall lettere å få av lim på innsiden enn på utsiden siden temperaturen ikke varierer like mye der. 190qx70tjpvnejpg.jpg

Sugekopp med evt krok og en sløyfe kan sikkert være en god idè. Det kan eg prøve. Tusen takk.

Ab, du som sa at jeg kunne feste det til dørhåndtaket. Det ser jeg ikke som særlig praktisk hver gang man skal ta døren opp og igjen. Så ramler hele pynten :laugh:

13 timer siden, Scherbatsky skrev:

13 timer siden, Frida skrev:

Akkurat sånne kjøpte jeg i går. Men nå når jeg prøvde de og leste litt nærmere på bruksanvisningen, egnet de seg for plakater og på papir. Ikke helt det jeg hadde tenkt.

Prøvde likevel, men det var ikke sterkt nok på det jeg skulle henge opp.

Skrevet

3m command strips har utallige opphengingssystemer, inkludert kroker, hyller etc. Jeg har en hylle på badet som tåler vann og holder masse stæsj. Og krokene deres holder masse også. Bruker dem til yttertøy, håndklær, veske etc. Og de skal ikke gi merker når du tar dem av hvis du bruker teknikken i bruksanvisningen.

http://m.clasohlson.com/no/3M-Command-krok/34-9512

Anonymkode: deeb5...109

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3m command strips har utallige opphengingssystemer, inkludert kroker, hyller etc. Jeg har en hylle på badet som tåler vann og holder masse stæsj. Og krokene deres holder masse også. Bruker dem til yttertøy, håndklær, veske etc. Og de skal ikke gi merker når du tar dem av hvis du bruker teknikken i bruksanvisningen.

http://m.clasohlson.com/no/3M-Command-krok/34-9512

Anonymkode: deeb5...109

Så bra :tommelopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...