Gå til innhold

Hvor mange kundeklubber er du medlem i - og hvilke?

Hvor mange kundeklubber er du medlem i?  

6 stemmer

1. 1. Hvor mange kundeklubber er du medlem i?

• Ingen
      0
    • 1-5
      2
    • 6-10
      3
    • 11-15
      1
    • 16-20
      0
    • Flere enn 20
      0

Anbefalte innlegg

Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Inspirert av tråden med den som er lei kundeklubber, så begynte jeg å telle over hvor mange jeg selv er medlem i. Så langt jeg kan huske akkurat nå, er jeg medlem hos:
Kitch'n
KappAhl
Zizzi
Lindex
Notabene
Vitus Apotekene (VI+)
Change
Ikea Family
Trumf
Scandic (Scandic friends)
Cirkle K

Ikke rart at det flommer over med «informasjon» om fantastiske tilbud på mail og SMS, kanskje... 

Endret av Margit Spat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA Family, det lokale kjøpesenteret og Match. Tror kanskje jeg er medlem hos KappAhl også, men får aldri reklame derifra, så har nok vært lur nok til å avmelde meg nyhetsbrev.
Er ikke helt sikker på hvorfor jeg fortsatt har beholdt de fra Match, men det hender jo det kommer noen kuponger som er litt interessante, da....

Skrevet

Trumf, Kitch'n, cubus, tilbords, Christiania glassmagasin, Ark, Change, Felleskjøpet, Motehus, hi-fi klubben, Lefdal (tror jeg, får i alle fall masse mail), bjørklund, Buddy, vita, The Body Shop (muligens bare nyhetsbrev), og muligens flere. Har laget egen mailkonto for slike ting. Det blir jo massevis av reklame.

Skrevet
13 minutter siden, Margit Spat skrev:

Ikke rart at det flommer over med «informasjon» om fantastiske tilbud på mail og SMS, kanskje... 

Du har rett. Jeg velger å få tilbudene kun på mail hos de fleste, for å unngå sms-mas.

I tillegg har jeg organisert det slik i eposten min, at nyhetsbrev kommer sortert i egne mapper som jeg har laget, og da slipper jeg at innboksen renner over av dette, og jeg kan i ro og mak se på de forskjellige nyhetsbrev-mappene når det passer.

Noen av de som jeg har nyhetsbrev fra:

Douglas.no

Jernia

Ikea Family

Coop

Stormberg

XXL

Anonymkode: 14f14...2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...