Gå til innhold

Anbefale trådløse juletrelys?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips om merker for trådløse juletrelys som er bra? Leste vurderingene av de som blir solgt på Clas, og de var ikke så bra. 

Anonymkode: 51877...f91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har  urdert å bestiller Krinner Lumix. Disse er blitt omtalt for noen år siden som veldig bra, men så var det bare dabbet ut. Er litt dyre, men om det er like god kvalitet som juletrefoten fra Krinner rr det bra. Syntes det er rart ikke flere selger disse i Norge om de er bra.

Noen med erfaring med Krinner Lumix (deluxe)

Anonymkode: 2a099...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg henge meg på. Har vurdert trådløse julelys i flere år nå, men enten har de vært veldig dyre eller for billige.
Stoler ikke på lys fra Europris til 199,- når de andre koster over 10 ganger så mye...
Hva mener du med dyre, da, Anonymkode: 2a099...cf6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble fornøyd med 199-kroners fra Rusta, jeg ser meg ikke råd til luksusvarer. Kjøpte to pakker med 10 lys i hver.

Det er som med mobiltelefoner, jeg bruker heller en billig enn en iphone. Virker like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.12.2016 den 2.25):

Har  urdert å bestiller Krinner Lumix. Disse er blitt omtalt for noen år siden som veldig bra, men så var det bare dabbet ut. Er litt dyre, men om det er like god kvalitet som juletrefoten fra Krinner rr det bra. Syntes det er rart ikke flere selger disse i Norge om de er bra.

Noen med erfaring med Krinner Lumix (deluxe)

Anonymkode: 2a099...cf6

Ja, jeg har de. Veldig bra. Hatt de noen år nå, og de gjør nytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror våre er kjøpt på Jula eller Clas for noen år siden. To pk à ti lys. Greit å ha oppladbare batterier nok til å skifte etterhvert som lysene slukner. Vi har alltid ekte juletre, og trådløse lys er lettvinte å plassere. Klypene på lysene har vært gode. Eneste ulempen er at jeg skulle ønsket et LITT gulere lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt trådløse julelys. Fancy med fjernkontroll. Hvert år, innkjøp og skifte av batterier. Endte opp med å donere disse lysene bort. Lys med strøm kan du ha tent hele tiden om du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...