Eliza Doalot Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Jeg trenger desperat tips til julegave til en gutt på 12 år. Gaven skal koste 100-200 kr, og skal ikke være fornuftig. Med det mener jeg at dette skal være noe som er artig å få for gutten. Jeg har ingen anelse om hva som er artig å få for en gutt på 12. Noen med tips?
Angelheart2 Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Kinobillett Spill til PS, Nintendo eller lignende (spør hva han har) Dagskort i alpinbakken, svømmehall, klatrepark eller hva han interesserer seg for/hva som er i nærområdet Lego Technics Star Wars-effekter Dette er i alle fall noe av det min 12-åring ønsker seg i år. Du burde nok sjekke ut litt hva han interesserer seg for først, da. 1
Eliza Doalot Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2016 Takk for tips. Det ville helt klart vært enklere om jeg hadde visst hvem gutten var, og derfor kunne spørre hva han liker. Dette er til er God jul, lille venn -initiativ og jeg vet derfor ikke hvem mottaker er. Kinobilletter er en mulighet, svømmehall like så. Bør jeg da gi to barne/ungsomsbilletter eller en barn/ungdom og en voksen? Spill blir for risikabelt. Lego Tecnics skal jeg sjekke ut. StarWars er jeg helt lost på selv, så der tror jeg at jeg er dømt til å mislykkes
Lindask Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Abonnement på minecraft blad eller et annet blad. iTunes kort og litt godteri
Eliza Doalot Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2016 (endret) Takk for svar! Abonnement går ikke, da jeg ikke vet hvem vedkommende er. Kan alle bruke ITunes, eller forutsetter det Iphone? Endret 2. desember 2016 av Eliza Doalot
Ella1 Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Ting min 12 åring liker: Harry Potter bok/effekter Minecraft bok Universalt gavekort til netthandel/spill Tryllesett Eksperiment (selges på lekebutikkene)
Angelheart2 Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, Eliza Doalot skrev: Takk for svar! Abonnement går ikke, da jeg ikke vet hvem vedkommende er. Kan alle bruke ITunes, eller forutsetter det Iphone? Det går an å kjøpe gavekort på blad-abonnement. Dette har de på dagligvarebutikker. Da velger mottaker selv hvilket blad han vil abonnere på. iTunes forutsetter et Apple-produkt som iPhone, iPad eller lignende.
Eliza Doalot Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2016 2 minutter siden, Ella1 skrev: Ting min 12 åring liker: Harry Potter bok/effekter Minecraft bok Universalt gavekort til netthandel/spill Tryllesett Eksperiment (selges på lekebutikkene) Takk! 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Min nevø på 11 ønsker seg klær.... og han liker starwars, så tenkte kanskje en kul genser med Starwarsmotiv Anonymkode: 34587...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå