Gå til innhold

Jeg trenger hjelp! Sjalu og singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter skikkelig etter at et nesten 2 år langt FF forhold tok slutt for et par måneder siden. Jeg hadde sterke følelser og ville mer, han var ikke interessert. Dermed måtte jeg si stopp.

Er fortsatt venner på sosiale medier og jeg blir så utrolig sjalu og faktisk ganske deprimert av å se de nye jentene han adder på Facebook eller følger på instagram! Han er 40 år, jeg er 28 og mange av jentene han legger til er 19-20 og supervakre og vellykka. Jeg frykter hver gang jeg ser en av disse jentene blir lagt til at dette er hans neste kjæreste og bare venter på at en status eller et bilde om det skal poppe opp i feeden min. 

Selv har jeg vært singel lenge og begynner å frykte at jeg ikke kommer til å finne noen, da det går til helvete hver gang:( 

Selvfølelsen min er i dass da jeg føler meg stygg, kjedelig og mindre verdt ettersom han avviste meg som kjærestemateriale. Jeg angrer på hele FF forholdet og skjønner ikke hva jeg tenkte med. 

Hvordan skal jeg komme meg videre? Jeg gråt hysterisk i over 1 time i går fordi jeg sammenlignet meg med en av de superpene babe damene på 20 år han la til i går. :(

Vil ikke slette han fra sosiale medier for vil ikke virke bitter selv om jeg er det:(

Anonymkode: 20ee6...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å slette ham fra sosiale medier viser bare at du ikke ser poenget med å følge ham lenger. Det er det heller ikke noe poeng med. Legg det bak deg og ta vare på deg selv :)

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter skikkelig etter at et nesten 2 år langt FF forhold tok slutt for et par måneder siden. Jeg hadde sterke følelser og ville mer, han var ikke interessert. Dermed måtte jeg si stopp.

Er fortsatt venner på sosiale medier og jeg blir så utrolig sjalu og faktisk ganske deprimert av å se de nye jentene han adder på Facebook eller følger på instagram! Han er 40 år, jeg er 28 og mange av jentene han legger til er 19-20 og supervakre og vellykka. Jeg frykter hver gang jeg ser en av disse jentene blir lagt til at dette er hans neste kjæreste og bare venter på at en status eller et bilde om det skal poppe opp i feeden min. 

Selv har jeg vært singel lenge og begynner å frykte at jeg ikke kommer til å finne noen, da det går til helvete hver gang:( 

Selvfølelsen min er i dass da jeg føler meg stygg, kjedelig og mindre verdt ettersom han avviste meg som kjærestemateriale. Jeg angrer på hele FF forholdet og skjønner ikke hva jeg tenkte med. 

Hvordan skal jeg komme meg videre? Jeg gråt hysterisk i over 1 time i går fordi jeg sammenlignet meg med en av de superpene babe damene på 20 år han la til i går. :(

Vil ikke slette han fra sosiale medier for vil ikke virke bitter selv om jeg er det:(

Hvorfor vil du på død og liv finne noen? Er da mye bedre å være singel:-)

Anonymkode: 130ba...7c4

• Liker 1
Skrevet

Ikke ta det ille opp, men iom. at han er opptatt med å følge andre og ikke ville ha noe mer med deg å gjøre, tror jeg han enten ikke vil merke eller ikke bry seg med at du sletter ham. 

Og om han skulle gjort det, så er det det siste du burde bry deg om.

Anonymkode: 921f0...e74

• Liker 3
Skrevet

Herregud, en 40-åring som legger til jenter som kunne vært døtrene hans er ikke verdt å bruke tid på. Slett han for din egen del, og kom deg vidre. Finn deg en på din egen alder som vil det samme som deg, ikke en 40-åring som bare vil leke.

Anonymkode: 75b49...423

• Liker 8
Skrevet

Du er faktisk bare nødt til å slette han fra dine lister skal du komme deg videre. Han virker ikke til å være noe å samle på dessverre. Gjør det du kan for å ta vare på deg selv. Klem.

Anonymkode: 2697c...686

• Liker 2
Skrevet

Slett han, ellers kommer det bare til å gjøre vondt verre. 

Jeg hadde det som deg veldig lenge. Falt hodestups for en som absolutt ikke ville ha meg, han holdt meg på gress en evighet og jeg gikk fem på. Hadde i tiden etterpå også flere småflørter der det enten ble ikke noe eller bare sex. Hadde ingen selvfølelse igjen til slutt, følte jeg bare var god nok til sex. Altså så pen at jeg var knullbar, men ikke kunne vises frem. Følte også at jeg var fryktelig kjedelig da ingen så vitsen med å bli kjent med meg. Helt til jeg møtte samboeren min for et halvt år siden, han prøvde hardt å ikke falle for meg da han grunnet psykiske ting ikke skulle ha kjæreste. Han gikk så langt at han flyttet langt fra meg for å få avstand til det hele, men klarte ikke å holde seg unna. Han falt rett og slett like hardt for meg som jeg falt for han. Jeg har aldri følt at et annet menneske vil ha meg så mye. Så det jeg skal fram til er at dine følelser om deg selv antagelig ikke stemmer, du må bare finne en som viser deg det. Problemet med FF'en din er rett og slett at han ikke falt for det, ikke fordi du er dårlig, men fordi du ikke var riktig for han. Du er riktig for noen andre, du må bare finne han først.

• Liker 2
Skrevet

Huff da, det der er en kjip situasjon. På plusssiden er det faktum at livet handler om å lære, så da gjør du nok ikke den feilen igjen.

Det er synd at dette skal påvirke synet ditt på deg selv, synes du skal ta til deg @Inwe sine gode ord. Forøvrig ville jeg ha slettet ham fra alle kanaler, du trenger å komme deg videre og ikke få påminnelser i feeden hver dag. 

Du skal være glad du er kvitt ham, virker ikke som noe forholdsfyr akkurat. 

Anonymkode: a6afa...f8d

Skrevet

Du lar dette gå alt for mye utover deg selv. Det synes jeg ikke at du fortjener! ikke la han dusten bryte ned selvbildet ditt. Kanskje har du blitt litt for mye betatt og derfor ikke i stand til å se hvor feil han er? Altså, en 40-åring som holder på med damer i 20-åra er ganske nasty spør du meg!

Mine råd:

Slett han fra sosiale medier. Blokker han. Det er døds-viktig for å komme over han! "Ute av syne, ute av sinn" stemmer godt.

Skriv ei lang liste med alle de dårlige egenskapene hans + hvor mye han har såret deg + årsaker til hvorfor dere ikke passer sammen eller burde vært i lag. Les denne hver gang du savner han.

Det er drit-vanskelig nå, men det kommer til å bli bedre! Plei deg selv, gråt, vær sint. Etterhvert går det over. En dag kommer du til å være glad for at du ble kvitt han. :)

Skrevet

Ser du ikke at fyren bare er en drittsekk? Tror du virkelig at han kommer til å behandle ei enda yngre dame enn deg bedre?? Så klart ikke!! 

Spør han om han angrer på at ikke har fått egne barn siden han har så mye kjærlighet å gi til damer som ikke var påtenkt engang før han var myndig, neste gang du treffer han ute på jakt, så heller du ølen i hodet på han og går. 

Anonymkode: db684...436

Skrevet

Først og fremst vil jeg gi deg en god klem. :klem: Husker godt da jeg var yngre og holdt på med en fyr som ikke ville noe annet enn sex. Det er en grunn til at jeg nå skyr sex uten forhold som pesten. Jeg tror ikke det er naturlig, hvertfall ikke for de fleste jenter, å kun ha sex med en fyr uten at følelser blir involvert. Med meg kommer følelser fort med sex og følelser klarer jeg ikke å "stenge" av. Slik er det kanskje for deg også? Jeg vil råde deg til å ikke ha sex med en fyr igjen før dere er i ett forhold, så slipper du å føle det du føler nå.

Angående han du styra med så syntes jeg han virker som et overfladisk rasshøl. Er det noe jeg syntes er utrolig lite sjarmerende så er det menn som legger til random babes på Facebook, Instagram osv. Hadde aldri falt meg inn å legge til random hunks på disse sidene, da hadde jeg følt meg som en barnslig fjortis. Når han i tillegg vet at du ser dette så beviser det bare hvor usympatisk han er.

Ærlig talt, du er ei 28 år gammel kvinne med hele livet foran deg, ikke kast bort tiden din med å sørge over en kåt gris på 40 år som sikkert ikke får sjans på kvinner på sin egen alder! Og du ser garantert MYE bedre ut enn denne mannen! 

Et sted der ute er det en mann som venter på DEG! Tørk tårene dine, slett dette rasshølet fra alt av sosiale medier og ikke ta han tilbake uansett om han kommer krypende! La han sitte og dra seg (bokstavelig talt) til disse jentene, mens du finner deg en ordentlig og snill mann som vil ha deg og ikke bare sex! 

Skrevet

Jeg kjenner den følelsen der. For en del år siden lot jeg meg bruke av en mann som jeg så gjerne ville at skulle ville ha meg som kjæreste, men det ville han selvfølgelig ikke. Jeg klarte ikke å se alt det negative med ham og hatet å se ham med nye damer. Det tok meg lang tid å bli helt ferdig med ham, men det som virkelig hjalp var å aldri se ham igjen. Så slett ham fra sosiale medier og unngå så godt du kan å treffe på ham. Det kommer til å ta tid, men du kommer over ham og da forstår du at du er heldig som slipper å være sammen med ham.

Anonymkode: b02cd...da3

Skrevet
På 2.12.2016 den 10.16, AnonymBruker skrev:

Ingen på 40år adder 19\20 åringer for at de ønsker en av dem som deres nye kjærester. 
Det er kun FF options - det var du også. Og det gråt du hysterisk over? ...

Det er ikke veldig vanskelig å finne vakre kvinnfolk. Om de itillegg har IQ og itillegg har oppnådd mye man faktisk blir imponert over er noe utover et vakkert ansikt\figur er noe helt annet. Det vil gjøre personen interessant på mange flere måter enn just a pretty face. 

Er hun et produkt av å ha satt seg egne personlige utviklingsmål og nådd dem ? - eller har hun i mesteparten av sitt liv vært opptatt av å vært et option for et random mannfolk i hans liv ? og that`s it ? hvis det er sistnevnte så hva skiller deg fra neste års 19\20åringer som kjærestemateriale ?

Jeg har hele livet vært opptatt av å satt meg nye utviklingsmål - det gjør man ved å ta utfordringene enten de er frivillige eller mer påtvungne.  Det blir å leve utenfor komfortsonen, takle de følelesesmessige ubehagelighetene det medfører og vokse videre derfra.

Å bli sammen med noen som ikke identifiserer seg med samme verdisynet. vil ha totalt ulike virkeligheter og total forståelse.
En vil aldri naturlig søke et felles verdigrunnlag - så hvorfor da være kjærester with just a pretty face? 

Dette sier jeg for at det forhåpentligvis skal stimulere deg selv til å få et klarere total perspektiv å se virkeligheten utfra.

Skrevet

Hva får deg til å tro at noen av de fine 20 åringene vil ha en som er 20 år eldre? Antageligvis er de ikke interessert overhodet. 

Gjest RealWildOne
Skrevet

Finnes noen der ute som kan gi deg mye mer enn han her, er den personen du må finne deg, han her føler tydligvis ikke nok for deg - en annen kan derimot gjøre det.

Så du får bare vente til en bedre dukker opp, inngå noe som gir deg mer enn dette forholdet du har hatt. Anbefaler deg å slette han og ikke plage deg selv mer med hva han foretar seg, du fortjener bedre dager enn som så...

Skrevet
På 2.12.2016 den 9.16, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ikke la en du så vidt kjenner og noen kjedelige nettsider styre livet ditt. Bare unngå å logge på da vel. :) 

Anonymkode: 5ae99...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...