AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Hei, jeg er så skikkelig trist etter mange skuffelser. samtidig blir flere og flere av mine venninner gravid. jeg kjenner at det gjør vondt og at det er vanskelig å glede meg på deres vegne selv om jeg så gjerne vil det. det gjør liksom ekstra vondt når enda en venninne ringer og sier hun er gravid. hvordan skal man takle dette på en god måte? Anonymkode: 30c67...ff4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Det fins ingen fasit på det. Selv har jeg sett søsken og venninner blitt gravide. Før har jeg bare sagt at vi venter, men sa etterhvert at vi sliter. Jeg har lært meg å sette pris på deres graviditet og blitt veldig glad i barna. Frustrasjonen min går heller til de som får barn, men som egentlig ikke bør få barn. Det har hjulpet meg. Anonymkode: 07f7f...05b 1
mortilen Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 man må bare forsøke å være glad på andres vegne. Men kan kanskje uttrykke det at man skulle ønske at det var en selv, men si at det er veldig hyggelig at venninne er gravid. Ærlighet er viktig, men ikke bli bitter. De som har blitt gravide kan ha slitt selv uten at du har innsikt i det. Og hva ville du sagt selv? Om det var en venninne av deg om slet og du var gravid. Tror du ville ønsket at hun gledet seg på dine vegne. Akkurat dette med graviditet er sårt, samtidig er det nå slik at noen har det lett og noen har det vanskelig. Gjelder forsåvidt alle ting i livet.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 Jeg har akkurat kommet i "ufrivillig barnløs" kategorien selv og er helt ny på denne sjalusien som gnager når jeg ser hvordan andre bærer frem barn etter barn, uten problemer. Mens jeg bare mister mine barn i aborter om og om igjen.. Jeg skjønner ikle helt hvordan jeg skal takle noe som helst akkurat nå, jeg er så langt nede. Anonymkode: 6b9da...36a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå