AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Noen som ser på? Så ut som det ene paret lett kan gå i vennefella (jeg husker ikke navnene på parene ennå, men bruden hadde blomsterkrans/bøyle i håret). Brudgommen virket litt "tafatt" med damer, liksom. Ikke noe kompliment, ingen fysisk berøring da de gikk ut av kirken (de andre leide eller gikk arm i arm). Han kan jo ha vært übernervøs selvsagt, men allikevel... Håper det går seg til Anonymkode: 49474...fe4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Hvor ser du det? Anonymkode: 56ebe...a63
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Det går på tvFem på torsdager kl 20.30. Anonymkode: 49474...fe4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går på tvFem på torsdager kl 20.30. Anonymkode: 49474...fe4 Jeg mente å si Fem. Anonymkode: 49474...fe4
Snipa Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Så det nettopp, reprisen. Spent på fortsettelsen. Spesielt med det voksne paret som virket litt morsomme.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #6 Skrevet 4. desember 2016 På 2.12.2016 den 9.31, AnonymBruker skrev: Noen som ser på? Så ut som det ene paret lett kan gå i vennefella (jeg husker ikke navnene på parene ennå, men bruden hadde blomsterkrans/bøyle i håret). Brudgommen virket litt "tafatt" med damer, liksom. Ikke noe kompliment, ingen fysisk berøring da de gikk ut av kirken (de andre leide eller gikk arm i arm). Han kan jo ha vært übernervøs selvsagt, men allikevel... Håper det går seg til Anonymkode: 49474...fe4 Ja, helt enig! Tenkte først da jeg så de hver for seg at de kom til å passe sammen. Men jeg trur han blir litt for tafatt for henne, ja. Har stor tro på de to andre parene da! Det blir spennende Anonymkode: 9d51e...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå