AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #1 Skrevet 2. desember 2016 Håper noen kan hjelpe meg litt med dette for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg våknet nettopp med helt grusomme smerter I begge bena, spesielt lårene. Det kjennes veldig ut som om det brenner innvendig. Kanskje verdt å nevne at når jeg la meg I går hadde jeg en anelse små smerter som minner om voksesmerter, men nå er det hel uutholdelig. Prøvde å gå litt rundt men det var bare vondere. Noen som har opplevd noe lignende? Takk for svar Anonymkode: ae137...2dd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 Kan det ha med ryggen å gjøre? Smerter i beina ( lårene) er typisk ved en kjent ryggplage. Kontakt legesenteret nå på fredag og spør om du bør komme på en hastetime dersom du ikke er bedre på fredag morgen. Anonymkode: a9d17...40d
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det ha med ryggen å gjøre? Smerter i beina ( lårene) er typisk ved en kjent ryggplage. Kontakt legesenteret nå på fredag og spør om du bør komme på en hastetime dersom du ikke er bedre på fredag morgen. Anonymkode: a9d17...40d Stråling til beina fra en prolaps kan være en grunn. Men da er smerter i rygg enda verre. Og TS nevner ikke ryggvondt. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Stråling til beina fra en prolaps kan være en grunn. Men da er smerter i rygg enda verre. Og TS nevner ikke ryggvondt. Det har du rett i Anonymkode: a9d17...40d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper noen kan hjelpe meg litt med dette for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg våknet nettopp med helt grusomme smerter I begge bena, spesielt lårene. Det kjennes veldig ut som om det brenner innvendig. Kanskje verdt å nevne at når jeg la meg I går hadde jeg en anelse små smerter som minner om voksesmerter, men nå er det hel uutholdelig. Prøvde å gå litt rundt men det var bare vondere. Noen som har opplevd noe lignende? Takk for svar Anonymkode: ae137...2dd Har du nylig trent hard styrke med beina eller overbelastet muskulaturen der på andre måter? Jeg ville uansett snakket med legesenteret på morgenkvisten Anonymkode: a9d17...40d 1
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Enig i at lege må kontaktes så fort som mulig.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Er du i en alder/tar medisiner som kan gi blodpropp? Uansett enig med @Jerry Lee du bør nok kontakte lege. Anonymkode: b03bb...de1
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du i en alder/tar medisiner som kan gi blodpropp? Uansett enig med @Jerry Lee du bør nok kontakte lege. Anonymkode: b03bb...de1 Hmm..jeg tenkte som deg, men turte ikke si det. La oss håpe det er en ufarlig bagatell. Men, TS...til lege må du.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Revmatisk problem? Leddsmerter fra et ledd kan stråle gjennom hele benet. Anonymkode: 06710...fcf
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Tror ikke vi skal spekulere så mye mer. Håper bare TS tar turen til en som vet mer om dette enn oss. Legen sin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå