Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre her som føler seg utelatt i det sosiale på jobb? Jeg har jobbet på min arbeidsplass i snart ett år, jeg er blid, sosial og utadvendt, men allikevel så føler jeg at de nærmeste kollegaene mine på min avdeling ikke tar initiativ til å inkludere meg i samtalene deres. Jeg prøver å følge med på samtalene de har i lunsjen, men jeg blir mer som det trene hjulet på vognen. Hvis vi skal på butikken for å handle mat sammen, er det ofte slik at jeg må skyndte meg med å kle på meg, hvis ikke blir jeg gått ifra.. det er heller ingen som spør om jeg vil være med ut og handle lunsj, jeg har ofte da gått alene, med mindre jeg tar initiativ til å spørre om noen vil være med på butikken. Veldig dårlig eksempel, men det er nå sånn det er. 

Usikker på hvor jeg vil med dette, men for første gang i arbeidslivet, har jeg meldt avbud til julebordet, fordi at jeg frykter at jeg bare ender opp alene, og tar en tidlig taxi hjem.

i skrive de stund er jeg bare veldig lei meg, jeg har ikke opplevd dette på andre arbeidsplasser, og har god kontakt med tidligere kollegaer..

Anonymkode: 95692...5fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si.. liten arbeidsplass? Mange damer? Høres veldig gossip ut

Skrevet

Uff, dette høres ikke noe særlig ut. Vil først starte med å si at du virker både blid og hyggelig, så det virker ikke som det er noe med deg som skal gjøre at dem ikke skal like deg. Er det en stor aldersforskjell mellom dere? At du enten er mye eldre eller yngre? Eller er du veldig pen eller flink, noe som gjør dem misunnelig på deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...