Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vil lese på UB-biblioteket på UiO nå, men er det veldig fullt der for tiden siden det er nærme eksamenstider? Liker vanligvis å ha et grupperom når jeg leser, da jeg øver en del høyt - pleier disse å bli tatt før kl. 09 i morgen f.eks? 

Ellers - er det noen som studerer ved uio her som vet om hvor det ofte er ledige grupperom/kollokvierom på blindern? Er det noen andre steder enn UB også som alle kan bruke? :)

Teit spørsmål, men jeg synes det er vanskelig å lese med mange rundt meg ...så derfor lurer på om noen som leser der for tiden vet om det er veldig fullt eller ikke og om grupperommene som oftest er tilgjengelige eller ikke. 

Håper på raskt svar! 

Anonymkode: 2178b...5e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg vil lese på UB-biblioteket på UiO nå, men er det veldig fullt der for tiden siden det er nærme eksamenstider? Liker vanligvis å ha et grupperom når jeg leser, da jeg øver en del høyt - pleier disse å bli tatt før kl. 09 i morgen f.eks? 

Ellers - er det noen som studerer ved uio her som vet om hvor det ofte er ledige grupperom/kollokvierom på blindern? Er det noen andre steder enn UB også som alle kan bruke? :)

Teit spørsmål, men jeg synes det er vanskelig å lese med mange rundt meg ...så derfor lurer på om noen som leser der for tiden vet om det er veldig fullt eller ikke og om grupperommene som oftest er tilgjengelige eller ikke. 

Håper på raskt svar! 

Anonymkode: 2178b...5e8

1. Ja, det blir selvsagt smekkfullt på UB tidlig i disse tider.

2. Ja, grupperom blir tatt tidlig.

3. Du kan ikke bruke et grupperom helt alene. De er for grupper. 

Anonymkode: 8bae8...9b0

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...