Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #1 Del Skrevet 28. november 2004 Hei! Vi er en nystartet hundefamilie og trenger det meste av utstyr. Spesielt bur og seng m.m. Vi bor i Oslo og vil derfor i hovedsak benytte oss av butikker i denne regionen. Har dere noen forslag/preferanser til butikker eller nettbutikker? Noen som fører Kennel? På forhånd, takk! Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. november 2004 #2 Del Skrevet 28. november 2004 http://www.hundebutikken.no/ Siden ser kanskje litt snål ut, men klikk på Royal Canin, så kommer du inn. Vi har brukt denne butikken ganske lenge og kommer ikke til å bytte med det første. De har masse kunnskap og arrangerer også kurs. Vi har også handlet litt på Brukshunden (Smalvollveien. Mellom Bryn og Alnabru). Der har det godt utvalg i diverse utstyr. Kennel vet jeg ikke om disse to har, men det finnes produkter/merker som er minst like bra. Og ikke minst billigere. Jeg synes at Kennel er litt for dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #3 Del Skrevet 28. november 2004 Hei Lea! Takk for svar. Snakket med Besse (farmor) nettopp og hun fortalte med at hundebutikken på Bryn var flyttet. Er den det? Om så, hvor? Har du forslag på noen andre nettbutikker? Har funnet en del, men er på utkikk etter flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. november 2004 #4 Del Skrevet 28. november 2004 Det er hundebutikken på Bryn som heter Brukshunden. Den har bare flyttet litt lenger mot Alnabru. Ikke langt med andre ord. Jeg bruker ikke nettbutikker når hunden skal ha mat eller utstyr. Det er mye bedre å kjøpe i butikk, slik at man kan spørre og grave litt i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #5 Del Skrevet 28. november 2004 Takk igjen, da blir nok Besse glad ! Jeg kommer til å kjøpe fór av en venninne som er dyreassistent på en klinikk i Oslo. Det jeg kunne tenke meg å ta en titt på, er som sagt utstyr... Og det kommer ikke lille knotten å mangle noe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 29. november 2004 #6 Del Skrevet 29. november 2004 Når du har funnet alle de fornuftige tingene og bare vil skjemme bort nykomlingen; gå på Pet Shop Girls! http://www.petshopgirls.no/ Der har jeg kjøpt mye "dill" til hunden vår. Men for all del, de har mye fornuftig der også - senger, leker, matskåler, halsbånd og kobbel m.m. Og hunden din er også velkommen der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #7 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har vært der... Veldig "jentete" side. Mye rosa og glitter. Ikke noe særlig for Anthon. MEN, jeg fant noe Har dere noen flere forslag??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå