AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Når jeg var på date med en fin mann for noen dager siden, gikk praten utrolig fin og lett. Tror vi er veldig kompatible. Men nå til problemet: er usikker på om jeg synes han er attraktiv nok? Han er kjekk nok men kjente ikke den intense fysiske tiltrekningen. Vi skal møtes igjen. Hvor fort må gnisten komme? Anonymkode: 732ec...1d6
Gjest RealWildOne Skrevet 2. desember 2016 #2 Skrevet 2. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg var på date med en fin mann for noen dager siden, gikk praten utrolig fin og lett. Tror vi er veldig kompatible. Men nå til problemet: er usikker på om jeg synes han er attraktiv nok? Han er kjekk nok men kjente ikke den intense fysiske tiltrekningen. Vi skal møtes igjen. Hvor fort må gnisten komme? Anonymkode: 732ec...1d6 Kommer jo litt an på... For noen år siden så satt jeg på utecafe i Oslo, dukket da opp ei vilt fremmede dame, tro meg når jeg sier at jeg ikke en gang hadde lagt merke til henne i det hele tatt. Hadde det ikke vært fordi hun nistirret på meg... Om hun kjente meg igjen fra internett, eller hva det var, aner jeg ikke. Men du verden, hun sendte meg blikk jeg aldri har opplevd maken til fra et vilt fremmed menneske. I starten så jeg mot henne bare for å sjekke om hun så mot meg fortsatt, ja det gjorde hun, masse. Så våre blikk startet å møtes, ganske intenst også - og det var veldig spennende. Så jeg la definitivt merke til ei som ikke en gang var nær jentene jeg har hatt i mitt liv utseendemessig, dog har ingen av mine ekser (jo, forresten, ei av dem har det) skapt så mye spenninger i meg med blikk-kontakt. Får jo tidvis blikk-kontakt med jenter, kan være på toget eller i butikk etc., men aldri som med hun her da det var helt vilt. Så prøve å sende hverandre mer spennende blikk kanskje, ikke vet jeg, men spenningen kan definitivt bli til å ta og føle på selv om man i utgangspunktet sitter overfor noen man ikke egentlig finner så pen.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Det varierer når gnisten kommer. Noen ganger er den der nesten med det samme, andre ganger kan gnisten plutselig dukke opp med noen man har kjent i mange år. Men om man er i datingsituasjon og ikke merker noen ting etter 3-4 dater så ville jeg droppet det ja. Men det er noe i det han over skriver også. Gnist kan til en viss grad skapes. Det er noe med det om man merker interesse fra noen, så blir man jo nysgjerrig selv, og ting kan oppstå. Men det kan fort bare bli et blaff da, om det ikke er noe mer der. Anonymkode: cccfb...4e5 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #4 Skrevet 2. desember 2016 Ts her. Er opptatt av pene øyer og det hadde han dessverre ikke. Liker også det med blikkontaktrn som dere nevner. Men han har små øyer og de var noe røde, som om de var irritert eller han veldig trøtt. Hm. Anonymkode: 732ec...1d6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Røde øyne kan være mangt. Allergi, sliten, rusmisbruk.... Anonymkode: 2746b...f80 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2016 #6 Skrevet 5. desember 2016 Ts her. Hvorfor han hadde røde øyne er jo en annen sak. Men han er ikke en unggutt som røyker hasj. Tilbake til spørsmålet mitt: hvor fort kommer gnisten? Tror vel det blir ofte kyssing på andre date?! Anonymkode: 732ec...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå