AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg er i midten av 20 årene og for et og et halvt år siden begynte å plutselig å få masse kviser/røde prikker på brystet. Jeg har aldri hatt det i ungdomsårene og jeg skjønner ikke hvorfor jeg får det nå. Fikk bedret situasjonen litt ved at jeg begynte å rense med samme rens som jeg bruker i ansiktet hver morgen og hver kveld, men fremdeles blusser det plutselig opp en del. Nå har jeg begynt å få kviser/røde prikker på ryggen også. Jeg har prøvd med kvisekrem som har pleid å være effektiv i ansiktet, har prøvd å bli mer nøye på å såpe (med sensitiv såpe) inn og vaske ryggen, har prøvd peeling og har prøvd å bruke ansiktsrensen på ryggen (i den grad jeg kommer til). Ingenting hjelper. Før brukte jeg også en del selvbruningskrem om vinteren, men nå blir det fullt av røde prikker dersom jeg tar det på. For ca et år siden gikk jeg til legen og tok allergitester og fikk resultat om at jeg ikke var allergisk. Høres kanskje dust ut, men begynte å få de røde prikkene/kvisene rett etter at jeg møtte kjæresten min, som jeg fremdeles er sammen med. Er det noen som vet hva dette kan skyldes, hvorfor man plutselig kan begynne å få kviser, og hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dem? Anonymkode: 8f8b2...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå