AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei! Jeg er 30 år, kvinne, 167 høy og veier nå 60 kg! Så lurer jeg på om 1250 kcal er for lite? Har vært ganske inaktiv en god stund, bare spist og spist, men skal legge om livsstilen igjen. Jeg prøver å trene 3 t i uka minst, og ikke bare ligge på sofaen! Sitter for det meste på jobb. Går det bra (kalorimessig) med 1250? Eller ødelegger det forbrenningen og den lille muskelmassen jeg prøver å bygge opp? Anonymkode: d01d0...67b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hvor mye skal du ned? Du veier ikke mye, så om det er snakk om noen "forfengelighetskilo" ville jeg lagt meg på et moderat kaloriinnskudd. 1250 er lite, og du må i hvert fall spise mer når du trener. Jeg er 175 cm og 64 kg - skal ned til 60, og ligger på et kaloriunderskudd på 300 kcal hver dag, ca. Spiser 1600 når jeg ikke trener, 2000 når jeg gjør det. Anonymkode: 3efef...89e
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Målet mitt er 55 kg. Jeg er tynnfeit (kan hende jeg har misforstått begrepet)- så derfor er det ikke muskelmasse jeg vil få vekk, 😊 Ingen vil bedømme meg som noe mager eller tynn, har mage og hofter som mange ville kalt valpefett om det ikke hadde vært for at jeg har blitt 30! Kjæresten som jeg har hatt i 10 år har jo ment på at han heller syns jeg skulle siktet på 50! Jeg har ledd høyt av han for det og trodd han har tøyset med en slem spøk, men det gjorde han ikke. Jeg har slått meg til ro med at han ikke har peiling. Jeg tror jeg ville sett anorektisk ut, noe han mener at han ikke tror at jeg vil! lol :S ... Jeg har bare innsett at han ikke forstår! For han liker meg med former... herreguud! Takk for svar! Skal spise litt mer😊 Anonymkode: d01d0...67b
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #4 Skrevet 3. desember 2016 1250 kcal er for lite når du også trener, og ville vært for lite ellers med mindre det var i samarbeid med en lege. På en slik diett vil du bli trøtt, grinete, miste konsentrasjonen m.m. Jeg har gjort det i samarbeid med lege da BMI'en min nådde 30, og hadde da beskjed om å absolutt -ikke- trene ved siden av. Når du skal ned så få kilo holder det med en normal instramming. Anonymkode: 9d787...1d0
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2016 #5 Skrevet 3. desember 2016 Takk! ts her😊 Har satt den på 1700, og spiser enda litt mer om jeg har trent:) Føles rart å spise så mye når man slanker seg! I går fikk jeg det til med en rosinbolle før trening, og olivenolje i maten gir mer kcal... Tran morgen og kveld.... 😊 Anonymkode: d01d0...67b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå