AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hei! kjæresten min ønsker seg Apple watch, og tenker derfor å kjøpe det i julegave til han. Jeg har ikke så god råd slik at jeg vil spare mest mulig ut av dette. Nå driver jeg å ser på en Apple watch på finn.no, altså en brukt Apple watch. Pris: 1500,- tror dere det er lurt å kjøpe en brukt ting til julegave? Isåfall hva ville dere gjort? Heller kjøpe ny Apple watch til nesten 3000,- eller en brukt til 1500,- som det er en liten brusk på..? Anonymkode: da0e0...42c
Kara W Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Det kommer helt an på kjæresten din. Noen mennesker blir nesten dødelig fornærmet av å få en brukt gave, mens andre synes det er helt greit, eller til og med positivt. Hvis du har dårlig råd så har han nok forståelse for at du ikke har råd til en ny en. Et alternativ er at du går sammen med noen andre for å kjøpe klokken til ham, eller at du gir et bidrag til klokke. 2
Utepånyeeventyr Skrevet 2. desember 2016 #3 Skrevet 2. desember 2016 Hei! Jeg kjøpte nettopp en apple watch selv. Idag ser jeg at komplett.no dumpet prisen på denne klokken med 3,500. Nå koster den 1999.-. Igår kostet den 5499.-. Denne klokken er 42mm rustfritt stål, altså med den største og beste skjermen. Dette er generasjon 1, og jeg tror de dumper prisen idag for å gi plass til generasjon 2. Dette vil jeg påstå er en veldig bra pris. Tror ikke du finner noe billigere av denne apple watch typen (ikke apple watch sport). Til og med brukt ligger den ute for over denne prisen. Her har de den: https://www.komplett.no/product/856977/mobil/smartklokke/smartklokke/apple-watch-42mm-rustfritt-staal?noredirect=true 2
Thyra Skrevet 4. desember 2016 #4 Skrevet 4. desember 2016 Jeg ser egentlig ikke noe galt med å gi brukte ting i julegave, men ville unngått det siden jeg vet mange ville reagert negativt. Men om kjæresten din vet du har dårlig råd, hvorfor ønsker gan seg så dyre ting? Greit at man kan ha lyst på dyre ting, men det finnes vel også mindre kostbare ting man kan ha lyst på eller bruk for?
Honey Dew Skrevet 4. desember 2016 #5 Skrevet 4. desember 2016 Kjøp heller noe annet istedet for apple watch uten garanti. Du kan evt. gi han pengene, så kan han kjøpe selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå