AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Fikk melding på tlf i mårrest, om at en pakke var blitt levert til min postkasse. Men da jeg sjekket var den tom, og ikke var den der på ettermiddagen heller.. Hva i alle dager foregår her?? Mottaker adressen stemmer med det jeg får opplyst på postnord.no. Anonymkode: 4156d...ddf
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Ikke første gang det er problemer med postnord.... ring og klag. Hvis fører kan garrantere at pakken er levert i riktig postkasse så kan den være stjelt. Anonymkode: 6261e...b08 2
Cata Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Ring og klag. PostNord har det med å sende pakker alle andre steder enn der de faktisk skal havne i følge mottakeren.
Arabella Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Hvis du har ulåst postkasse, kan vel kanskje noen ha stukket hånden nedi og stjålet pakken.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Hvis du har ulåst postkasse, kan vel kanskje noen ha stukket hånden nedi og stjålet pakken. Jeg sto å så på når postdamen la post i dag, å da var det ingen pakke:/ For et mareritt.. Anonymkode: 4156d...ddf
RompeRusk Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 (endret) Postnord har en tendens til å sende ut melding dagen før pakken ankommer, er min erfaring etter 5 år i butikk med Postnordutlevering. Sjekk i løpet av morgendagen. Endret 1. desember 2016 av RompeRusk 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, RompeRusk skrev: Postnord har en tendens til å sende ut melding dagen før pakken ankommer, er min erfaring etter 5 år i butikk med Postnordutlevering. Sjekk i løpet av morgendagen. Ok😊 Det var betryggende å høre! Anonymkode: 4156d...ddf 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har begynt å boikotte nettbutikker som sender med Postnord. Betaler heller litt ekstra for å få det med Posten. Anonymkode: 79f7c...f8e 2
Rosalie Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å boikotte nettbutikker som sender med Postnord. Betaler heller litt ekstra for å få det med Posten. Anonymkode: 79f7c...f8e Samme her. I løpet av siste halvåret har ikke mindre enn tre pakker sendt med PostNord blitt borte for meg.
Gjest Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg sto å så på når postdamen la post i dag, å da var det ingen pakke:/ For et mareritt.. Anonymkode: 4156d...ddf Men var postdamen fra postnord? Det er ikke posten som leverer de
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å boikotte nettbutikker som sender med Postnord. Betaler heller litt ekstra for å få det med Posten. Anonymkode: 79f7c...f8e Jeg har tenkt samme tanken. Forstår ikke hvorfor postnord i det hele tatt eksisterer.. For med så mange gjentatte feil, så skulle en tro at de ble fjernet til slutt. Anonymkode: 4156d...ddf 2
Forundret.. Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Hvor holder dere til? Jeg holder til i Sandnes og har brukt postnord veldig mye og har aldri opplevd noe problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå